http://www.youtube.com/watch?v=y64lggrSRpw
talvisodan aikana somalit lähettivät suomeen rahaa???
hyvin pitää pokka toimittajilla
somalit ovat rehellisiä, avuliaita
5
206
Vastaukset
- PATA LAISKOJA
Minä en kyllä ole tuota huomannut, pata laiskoja kaikki, toisaalta mitä ne sille itse voi kun laiskuus on jo geeneissä.
- Zomali
Ei niitä näekään, kun on pirun pimeetä muutenkin.
Onko niitä edes Riksussa, muuallakuin virastoissa?
- jep jep
suomi lienee anoa maa joka maksaa sotakorvauksia ja hyysää maahanmuuttajia.
- Ei rasisti
Käsittämätöntä miksi näitä laiskureita pitää tänne päästää, eihän somaali mies voi edes ottaa työtä vastaan jos nainen on hänellä esimiehenä, eihän se sovi somalikulttuuriin. Tietysti minua syytetään rasismista koska ajattelen näin, mutta suurin syyllinen rasismiin on Suomen sosiaalitoimessa, koska näillä laiskureilla on paremman edut kuin esimerkiksi Suomalaisilla vanhuksilla jotka ovat jo kaikkensa antaneet. Miten on mahdollista se, että kun maahanmuuttajaa viedään taksilla opettelemaan Suomen kieltä, eivät he voi mennä samaan taksiin kun joku heistä kuuluu vihollisklaaniin, vaan tämä viedään toisella taksilla vaikka mahtuisivat samaan autoon?? Voisiko sama tapahtua esimerkiksi Suomalaisessa koulutaksissa kun naapurin poika kiusaa, saisiko tämäkin oman taksin??
- Kotimaahan vaan!
No huh huh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862