Töitä Teneriffalta?

Apua kaipaava

Olisiko kellään tietoa, minkälaista työtä voisi saada :) Onko jollain tietoa vapaista työpaikoista :) Vinkkejä otetaan vastaan! Pitkään olen himoinnut muuttoa Teneriffalle, enään työ pitäisi löytää :)

52

3031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tenerife

      Kirjoituksesi perusteella voi päätellä, että sinulla ei ole työtä suomessakaan ja työttömyys espanjassa on yli 20%, joten tiukassa voipi työpaikka olla.

    • vakiasukas 43

      Täällä Kanarialla voi joutua helposti tilanteeseen, että on velkaa vaikka vuokrasta, sitten joku tarjoaa työtä, esim. huumeitten myyntiä. Kun siitä sitten kärahtää, kuten yksi jengi, johon kuuluu mm. ruotsalainen X, niin on ainakin asunto varma kymmenen vuotta tai enemmän. Eikä mukavuuksien puuttumisesta kannata valittaa, niinkuin Suomessa. Eikä huoneeseen paista aurinko.

      • höpöhöpölöpö

        Tuskin turisti joutuu tilanteeseen jossa joutuisi vahvoja huumeita esim. Kokaiinia tai heroiinia myymään, ehkä korkeintaan hasista tai kannabista joista ei espanjan lain mukaan edes rangaista... tai sitten määrät pitävät oikeasti olla huume paronin kartanon kokoiset, ja tuollaiseen porukkaan ei ihan kuka vaan pääsekkään.


    • vakiasukas 43

      Jos luulet saavasi täältä jonkun järkevän vastauksen, niin selität, mitä haet, kuinka vanha olet, mitä olet tehnyt ennen, onko ajokortti, jaksatko tehdä mm. muuttoja jne.
      Onko kellään...kysely näyttää vakavia puutteita...

    • Onko kokeille töitä puerto de la cruzissa? Vaaditaanko yleensä pitkää kokemusta alalta? Ja onko kaikilla kokeilla ravintoloissa koulutus?

    • unohda koko juttu

      miten se kieli onnistaa? Espanjassa ei ole töitä heillekkään niin miten sinä voisit sitä saada?

    • ellulasse

      Hei
      Haluaisin töihin americanosiin.Olen keh vam hoit ja hoitanut myös vanhuksia.Haaveena ollut jo pari vuotta muutta teneriffalle mutta töitä pitäisi olla.Pliis auttakaa
      ellu

    • soll1

      minulla olisi myös muutto edessä teneriffalle toiseksi talveksi, työ on vain tällä kertaa hakusessa..

      • en ymmärrä?

        miksi? on muutto?


    • amor-amor

      olen asunut tenskulla 18 vuotta, joitakin katuhommia, kuten sisäänheittäjiä diskoihin voisi saada, vaikkakin nyt talouskriisin aikaan nekin on varmaan vähentyneet... Mutta jos haluaa kunnon työn on espanjan kieli hallittava.... entonces hay q practicar mucho el idioma porque sin eso.... nada d nada.... eli kielikurssille ensin jos haluat kunnon työtä esim hotelleissa tai jossakin muussa yrityksessä. Suomalaisilla on kunnon maine, mutta jos ei osaa kun englantia... ei onnistu.... itse puhun ja kirjoitan 7 eri kieltä....

    • vittuuntunu apinoihi

      taa on kumma sivusto ku joku pyytaa neuvoa ja apuu ystavallisesti, ni ei tunnu taalt loytyvan muuta ku noit paan aukojii, jotka toden nakosesti on itse tyytymattomia elamaansa ja purkaa taalla sita suuta soittamalla. Toivon et joskus itse tarviitte apuu ni joku sanoo teille suoraan haista vittu tai lois vaikka pampulla paahan tommosii hylkioita.

    • Carmensita

      Itse olen asunut Puertossa viimeiset 8 vuotta vakituisesti, eikä suomeen ole todellakaan ikävä. Tienaan elantoni kirjailijana ja nettikauppa yrittäjänä, jossa myyn itsevalmistamiani nahkatöitä. Elän ihan hyvin ja ostin 6 vuotta sitten 72m2 talon Orotavasta. Mahdollisuuksia elämiseen on, kun käyttää luovuutta ja omaa osaamista hyväkseen. Yrittäjänä oleminen, verotuksineen huikean paljon yksinkertaisempaa kuin suomessa. Maksan mielelläni verot ennemmin espanjaan, kuin suomeen. Minulla on vakituinen asuinpaikka siis Teneriffalla. suomessa en ole käynyt, kuin kerran koko täällä oloni aikana.

      • pahatpapat

        Mitä tuossa "Carmensitan" kirjoituksessa oli eläkepapalla myötähäpeämistä? Kiusaaja on kiusaaja, ei sille muuta selitystä löydy.
        Juuri nyt on meneillään kampanja koulukiusaamista vastaan. Mistähän saisi apua näille kiusaaville vanhoille ukoille?


      • suutaripysyköönlestissä

        Puhua osaat,mutta et näemmä kirjoittaa. Suomessa kirjoitetaan ko.tapauksessa isolla.
        Käsitöitäsi en ainakaan suomalaisena ostaisi.
        Onneksi ei ole 30 vuoden aikana tullut vastaankaan tenellä.


    • Myötähäpeän

      Nimimerkki "Apua kaipaava" on avannut ketjun 1.1.2012 17:11. Nostajaa edellinen viesti on vuodelta. Vain kyvytön s24-perustrolli suorittaa tekotapaa toistuvasti, jopa pakonomaisesti. Syy on kyvyttömyys tuottaa omaa sisältöä.

      • miesBambista

        Rva oli viime keväänä Cruzissa hierojaoppilaana. Asuin Bambissa samaan aikaan, hierottavana en käynyt.


      • suomi-tf

        Kerhossa ollut puhetta , että tulisi suomalainen kampaaja , hyviä hierojia siellä jo on , kosmetolookille ei kysyntää , jalkahoitajalle ehkä olisi,,,?


      • Aller on näköjään rikollisilla poluilla. Selvitättekö postaajan?????


      • sävyjaleikkaus
        suomi-tf kirjoitti:

        Kerhossa ollut puhetta , että tulisi suomalainen kampaaja , hyviä hierojia siellä jo on , kosmetolookille ei kysyntää , jalkahoitajalle ehkä olisi,,,?

        Toivotaan kampaajaa. Edellinen suomalainen parturikampaaja lähti pois muutama vuosi sitten. Ihmetelty on eikö kannattanut.


      • papanherkut

        Tuossa laittanu vähäsen ennakkomainontaa ,pappa pisti poliisit antsun perään.


      • Myötähäpeän

        Yrityksen tila: lakannutYTJ ???????????????????????????????
        Kuka ei osaa lukea?


      • pappanukkumaan
        Myötähäpeän kirjoitti:

        Yrityksen tila: lakannutYTJ ???????????????????????????????
        Kuka ei osaa lukea?

        Oisko kyse siitä naistenlehden huhusta, jonka mukaan kyseinen rouva olisi tulossa harjoittamaan yritystoimintaa PdlCruziin??? Tiijä häntä? naisten kissanpissijuttuja?
        Suomikerholla sitten ehkä jo tietoakin.
        Hyvää yötä ja myötähäpeää vaan eläkepapalle.


      • poor.cat
        papanherkut kirjoitti:

        Tuossa laittanu vähäsen ennakkomainontaa ,pappa pisti poliisit antsun perään.

        Joopajoo. niiiin pappaa ja antiikkia heh,heh.
        Annassa levittelee juttujaan ja sitten poliisit perään. hassuja ukkoja.
        Tyrmäävintä oli ,että ensin oli ostettu matka , ja sitten aletaan haahuilemaan kissaparalle hoitajaa. Siellä rouvat nyt miettii miten saataisi katille hoitaja......
        Teinien touhuja, ei muuta voi sanoa.
        Vastuullinen ihminen huolehtii aina ENSIN lemmikilleen hyvän hoitajan. vasta sitten varaa sen matkan.

        Suomalaista kampaajaa Puertoon ollaan kyselty kyllä. Tämä tästä työasiasta.


      • mikä_homma
        trolliongelma kirjoitti:

        Aller on näköjään rikollisilla poluilla. Selvitättekö postaajan?????

        "vihtiläinen", voisitko laittaa uudestaan sen yrittäjän , onko tuttu ja mitä hommia???mikätoi kissajuttu oikei on ,? eläinsuojelurikosko vai mikä ,???


      • vihtiläinenolen
        mikä_homma kirjoitti:

        "vihtiläinen", voisitko laittaa uudestaan sen yrittäjän , onko tuttu ja mitä hommia???mikätoi kissajuttu oikei on ,? eläinsuojelurikosko vai mikä ,???

        Tehny joskus kauan sitte jotai kauneuspalveluja. Nykyää ompeluu ja siivousta. Kuulin et hierojaks opiskelis. Olen kaupas vaa nähny ,,en tunne sen paremmi. Netist löyty yhteystietoo jos haluu, voin mä sen tänneki laittaa , julkst tietoo tosiaan.....kissoist ei mitää hajuu????


      • Töitävaimolle
        poor.cat kirjoitti:

        Joopajoo. niiiin pappaa ja antiikkia heh,heh.
        Annassa levittelee juttujaan ja sitten poliisit perään. hassuja ukkoja.
        Tyrmäävintä oli ,että ensin oli ostettu matka , ja sitten aletaan haahuilemaan kissaparalle hoitajaa. Siellä rouvat nyt miettii miten saataisi katille hoitaja......
        Teinien touhuja, ei muuta voi sanoa.
        Vastuullinen ihminen huolehtii aina ENSIN lemmikilleen hyvän hoitajan. vasta sitten varaa sen matkan.

        Suomalaista kampaajaa Puertoon ollaan kyselty kyllä. Tämä tästä työasiasta.

        Eihän nuo mitään nuorisoa ole, paremmin seniori-ikäluokkaa. Trollaus vaan liian usein pistetään nuorten piikkiin. Supertrollit Eläkepappa ja Antigue itse ovat saaneet aikaan suuret antipatiat itseään kohtaan. Voi tulla "otraset oltavat" sitten Puertossa. Eivät ole paljoa ajatelleet nämä ilkeämieliset kiusanhenget rouvan tulevia bisneksiä. Muiden halveksunta käy sitten omaan käpälään.

        "Niin metsä vastaa, kuin...."


      • sairastyyppi

        joku vastailee raas ittellee. Okx sairasta vai what.


      • sävyjaleikkaus

        Kyllä paikallisten palveluja mekin suositaan. Heillä edullisemmat hinnat ja muutenkin oikein. Kahden, kolmen kielen yhdistelmällä ollaan menty. Loput käsimerkeillä ja hyvin ollaan pärjätty.
        Lähes ainut on tuo kampaaja, jolle mieluusti kertoisi ihan suomenkielellä värisävyn ja leikkauksen. On tuokin mennyt ok, kun ottaa sen saman; same, same, please!


      • sinnehänmekin
        sävyjaleikkaus kirjoitti:

        Kyllä paikallisten palveluja mekin suositaan. Heillä edullisemmat hinnat ja muutenkin oikein. Kahden, kolmen kielen yhdistelmällä ollaan menty. Loput käsimerkeillä ja hyvin ollaan pärjätty.
        Lähes ainut on tuo kampaaja, jolle mieluusti kertoisi ihan suomenkielellä värisävyn ja leikkauksen. On tuokin mennyt ok, kun ottaa sen saman; same, same, please!

        Hei, ei tarvi kielitaitoa kun liikutte alakaupungin keskustassa, niin siinä on vierivieressä kampaamoita, kosmetologeja, manikyyrit, pedikyyrit, hierojia ja kaikkea. sama yläkaupungissa.
        Sieltä antavat listat suomeksi palveluistaan, joissa hinnat esillä(edulliset). Näyttää vaan mitä haluaa. Itse esim. olen laitattanut ripset ja kulmat ja hyvät työt paikallisilta saanut sekä hyvän palvelun. Naamavoiteita yms. saa hyvin huokealla Mercadonasta. Heidän Deliplus-sarja on vähintään hintansa väärtti. Olen tuonut sitä tyttärillenikin. Pari ystävääkin niitä toivoo tuliaisiksi. Olen tuonut minkä painorajoitukset sallineet.
        Edullista lomaa ja talvehtimista PtoCruzissa!


      • Orotava

        Korjaan itse: toimenkuvasi. Muita kkiirrjjooiittuussvviirrhheeiittää en enää tule korjaamaan! Toivomme, että ihan kaikki voivat kirjoittaa tänne rennosti matkailusta. Virheineen päivineen.


      • sairastyyppi

        tääl o vaa yks sairas tyyppi ja se on toi itteää toisteleva psyko.six ei kunnon pulinoita oo.kato peilii ja löydä ittes


      • Satunnainen.lukija

        Palsta on tosiaan pilalla noiden antiikin ja eläkepapan jatkuvan dissaamisen täyttämillä viesteillä. Minkälainen idiootti jaksaa tollasta paskan jauhantaa vuodesta toiseen.se on oikeesti sairas. Menis hoitoon.


      • papansairaus
        sairastyyppi kirjoitti:

        tääl o vaa yks sairas tyyppi ja se on toi itteää toisteleva psyko.six ei kunnon pulinoita oo.kato peilii ja löydä ittes

        Juu. Muori ehkä kaltoin kohtelee pappaa. Pappa kostaa sen sitten täällä.


      • pahatpapat
        papansairaus kirjoitti:

        Juu. Muori ehkä kaltoin kohtelee pappaa. Pappa kostaa sen sitten täällä.

        Laitan uudestaan tähän ketjuun: Eli kaikki alkoi siitä, kun nimim. "Carmensita" kirjoitti.
        Mitä tuossa em. kirjoituksessa oli eläkepapalla myötähäpeämistä?
        Kiusaaja vaan on kiusaaja, ei sille kai muuta selitystä löydy. Häiriintynyt.

        Juuri nyt on meneillään kampanja koulukiusaamista vastaan. Mistähän saisi apua näille kiusaaville vanhoille eläkeläisille, A:lle ja Ep:lle?


      • Aina_autetaan
        Orotava kirjoitti:

        Korjaan itse: toimenkuvasi. Muita kkiirrjjooiittuussvviirrhheeiittää en enää tule korjaamaan! Toivomme, että ihan kaikki voivat kirjoittaa tänne rennosti matkailusta. Virheineen päivineen.

        Naiset, miksei miehetkin! Juttusille vaan suomikerholaisten tai srk.väen kanssa. Kaikki auttavat mielellään. Kun itse aikanaan on apua saanut, tahtoo nyt auttaa muita. Jaamme parhaat vinkkimme paikan päällä, eli kysykää ihan mitä vaan.
        Meillä on auto, jos kyytiä kaupoille, tai muualle tarvitsette, ym, ym.


      • Talveenkyllästynyt

        Näinpä. Paljon enemmän kiinnostavat hyvät neuvot ja matkailuvinkit kuin tuo keksitty ja fiktiivinen antiikin ja eläkepapan herjaaminen. se ei kiinnosta täällä ketään. Kirjoittakaa vaikka miten löydän hyvän työpaikan teneriffalta. Osaan monia kieliä myös espanjaa joten jokin baari olisi sopiva. Mistä kannattaa kysellä.


      • makepeacenotwar
        Talveenkyllästynyt kirjoitti:

        Näinpä. Paljon enemmän kiinnostavat hyvät neuvot ja matkailuvinkit kuin tuo keksitty ja fiktiivinen antiikin ja eläkepapan herjaaminen. se ei kiinnosta täällä ketään. Kirjoittakaa vaikka miten löydän hyvän työpaikan teneriffalta. Osaan monia kieliä myös espanjaa joten jokin baari olisi sopiva. Mistä kannattaa kysellä.

        Mee paikanpäälle kyselemään töitä. Toimii parhaiten.

        Jos tietäisit mikä riesa arvon rollikunkuista on ollut kauan, ymmärtäisit kyllä.
        Ei täällä vanhuksia herjata, vaan toivotaan keskustelurauhaa.

        Hienoa, kun osaat espanjaa, se on iso plussa. Tsemppiä työnhakuun!


      • Työnsaannista
        Talveenkyllästynyt kirjoitti:

        Näinpä. Paljon enemmän kiinnostavat hyvät neuvot ja matkailuvinkit kuin tuo keksitty ja fiktiivinen antiikin ja eläkepapan herjaaminen. se ei kiinnosta täällä ketään. Kirjoittakaa vaikka miten löydän hyvän työpaikan teneriffalta. Osaan monia kieliä myös espanjaa joten jokin baari olisi sopiva. Mistä kannattaa kysellä.

        Moi, jos siivoushommat kelpaa, niin niitä ehkä voisi saada. Suomalaiset asukkaat ja talvehtijat kyselevät nimenomaan suomalaista siivoojaa. Heitä pidetään luotettavampina kuin espanjalaisia. Suuri osa teettää viikkosiivouksen siivoojalla. Niin paikalliset, saksalaiset kuin suomalaisetkin. Usein siihen yhdistetään pyykinpesu.


      • Pienet_eläkkeet
        sinnehänmekin kirjoitti:

        Hei, ei tarvi kielitaitoa kun liikutte alakaupungin keskustassa, niin siinä on vierivieressä kampaamoita, kosmetologeja, manikyyrit, pedikyyrit, hierojia ja kaikkea. sama yläkaupungissa.
        Sieltä antavat listat suomeksi palveluistaan, joissa hinnat esillä(edulliset). Näyttää vaan mitä haluaa. Itse esim. olen laitattanut ripset ja kulmat ja hyvät työt paikallisilta saanut sekä hyvän palvelun. Naamavoiteita yms. saa hyvin huokealla Mercadonasta. Heidän Deliplus-sarja on vähintään hintansa väärtti. Olen tuonut sitä tyttärillenikin. Pari ystävääkin niitä toivoo tuliaisiksi. Olen tuonut minkä painorajoitukset sallineet.
        Edullista lomaa ja talvehtimista PtoCruzissa!

        Kiitos , vinkit tuli nyt tarpeeseen. Eka talvikautemme P.Cruzissa alkaa jo kahden viikon kuluttua.
        Meillä kun vuokra on suht. iso menoerä, toivotaan tietysti pienempiä ruokakuluja ja edullisia palveluja. Hieronta, jalkahoito kiinnostaa kyllä, jos hinnat ovat noin puolet Suomen hinnoista.


      • palvelut.paikallisilta
        Talveenkyllästynyt kirjoitti:

        Näinpä. Paljon enemmän kiinnostavat hyvät neuvot ja matkailuvinkit kuin tuo keksitty ja fiktiivinen antiikin ja eläkepapan herjaaminen. se ei kiinnosta täällä ketään. Kirjoittakaa vaikka miten löydän hyvän työpaikan teneriffalta. Osaan monia kieliä myös espanjaa joten jokin baari olisi sopiva. Mistä kannattaa kysellä.

        Heips! Kyllä me ainakin halutaan kaikin tavoin suosia paikallisten palveluja. Saarilla edelleen työttömyys iso ongelma.
        Serkkuni on aviossa teneriffalaisen kanssa. Heidän poikansa, 21v ja nuori vaimo 19v. saivat hiljattain vauvan. Asuvat kaikki kolme sukupolvea samassa pienessä asunnossa. Tuore isoisä saanut vain tilapäisiä töitä pakettiauton kuljettajana, tekee pitkiä päivä. Heillä on hedelmätarha, josta tulee pientä elantoa. Ei ole helppoa elämää paikallisilla.
        Mutta vauva on maailman suloisin, sain vasta kuvia!


      • Suomivspaikallinen
        vihtiläinenolen kirjoitti:

        Tehny joskus kauan sitte jotai kauneuspalveluja. Nykyää ompeluu ja siivousta. Kuulin et hierojaks opiskelis. Olen kaupas vaa nähny ,,en tunne sen paremmi. Netist löyty yhteystietoo jos haluu, voin mä sen tänneki laittaa , julkst tietoo tosiaan.....kissoist ei mitää hajuu????

        Kyllähän minä voisin ihan vapaaehtoisena käydä textaamassa antiikinrouvan palvelut. Sitten voin täällä kertoa tasosta ja hinnoista. Suomihintoja eläkeläiset ei maksa, sehän on selvä. Keväällä ainakin hieronta oli kallista hänellä, ja parempaa saa huokeammalla muutamilta muilta.


      • vakiasiakas
        sinnehänmekin kirjoitti:

        Hei, ei tarvi kielitaitoa kun liikutte alakaupungin keskustassa, niin siinä on vierivieressä kampaamoita, kosmetologeja, manikyyrit, pedikyyrit, hierojia ja kaikkea. sama yläkaupungissa.
        Sieltä antavat listat suomeksi palveluistaan, joissa hinnat esillä(edulliset). Näyttää vaan mitä haluaa. Itse esim. olen laitattanut ripset ja kulmat ja hyvät työt paikallisilta saanut sekä hyvän palvelun. Naamavoiteita yms. saa hyvin huokealla Mercadonasta. Heidän Deliplus-sarja on vähintään hintansa väärtti. Olen tuonut sitä tyttärillenikin. Pari ystävääkin niitä toivoo tuliaisiksi. Olen tuonut minkä painorajoitukset sallineet.
        Edullista lomaa ja talvehtimista PtoCruzissa!

        Olen käynyt puertolaisnaisten suosimassa kampaamossa ainoana ulkomaalaisena asiakkaana. Hyvin on homma pelannut. Hinnat: hiustensävytys 10e ja leikkaus 5e. Tyytyväinen olen ja jatkan samassa paikassa.


      • menshaircut
        vakiasiakas kirjoitti:

        Olen käynyt puertolaisnaisten suosimassa kampaamossa ainoana ulkomaalaisena asiakkaana. Hyvin on homma pelannut. Hinnat: hiustensävytys 10e ja leikkaus 5e. Tyytyväinen olen ja jatkan samassa paikassa.

        Miesten parturi edullisimmillaan kans 5 euroo ja ihan hyvä. Tää tieto ei jelppaa suomalaisii työnhakijoita.


      • Auppariksi

        Hola! Au-Pairia hakee suomalais-espanjalainen pariskunta yhdelle lapselle. Luotettava suomalainen on etusijalla. Iällä ei väliä, jopa toivotaan mummia ja/tai pappaa perheeseen.


    • Vaaleavalas

      Dieetillä oleva läski ei lentokoneruokaa tarvitse kunhan viinaa riittää.

      • ketätarkoitat

        Kuka läski ja juoko paljonkin viinaa?


      • Tunnistettu
        ketätarkoitat kirjoitti:

        Kuka läski ja juoko paljonkin viinaa?

        Juo vaikka muuta väittää. Tyypillinen kaappijuoppo ja baarikärpänen. Olevinaan hyvinkin fine mutta totuus on toinen.


      • finevine
        Tunnistettu kirjoitti:

        Juo vaikka muuta väittää. Tyypillinen kaappijuoppo ja baarikärpänen. Olevinaan hyvinkin fine mutta totuus on toinen.

        Jos se ei tiedä, että alkoholissa on paljon kaloreita? ,,,ja sitten tarttee lisää hiukopalaa.


    • kohtiAutuutta

      Opi espanjaa, mutta ennen sitä: Opi lukemaan ja kirjoittamaan!

    • kertokaaseheille

      Miten olisi tuo kiljun keitto? Olisi kokemusta...

      • kohtiAutuutta

        Siiskö espanjaksi?


    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1831
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1358
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1240
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      10
      1164
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1115
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      13
      1068
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1057
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1023
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1019
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1012
    Aihe