tällaisia mulkkuja poliisit ovat

haistakaas paskat

Mulla on kypärässä valo, joka on järjestelynä Suomessa laiton. En piittaa, jos kypärään kiinnitetty valo häikäisee jotakuta, ihan helvetin sama mulle. Pakkoko se on siihen valoon tuijotella? Eli poliisi yksinkertaisesti vittuili ihan virkaintoilun ilosta. En tule jatkossakaan noudattamaan tieliikennelakia.

Kai se on parempi että on kypärässä valo kuin että sitä valoa ei ole lainkaan.

12

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VRT456

Itse et varmaan vittuillut ollenkaan, kun poliisi kehotti noudattamaan lakia.

• horologi

Ei kypärässä oleva valo ole laiton, vaan valon puute polkupyörässä. Jos kävelen tai pyöräilen tai ajan autoa kypärä ja otsalamppu päässä, ei siinä ole mitään laitonta. "Mies ajaa pyörällä ja toinen istuu takapakkarilla. Poliisi näkee ja huutaa: Toinen pois takaa! Mies takapakkarilla vastaa: ei täällä takana ole kuin yksi..."

• järjen valo

Mitäköhän tämä veijari ajattelee sitten, kun vastaan ajaa samanlainen mulkku otsalamppu päässä ja häikäisee näkyvyyden nollaan ja veijari ajaa itse ojaan.

Sitten varmaan taas selittää, kun joku "mulkku ajoi vastaan otsalamppu päässä...."

• horologi

Tuskin häikäiseminen on tarkoitus, päinvastoin kuin poliisilla, joka häikäisee tahallaan vaarantaen liikennettä.

• CeterumCenceo

Eideettisessä muistissani on kyllä muutamiakin mielenvikaisia, jotka ovat ajaneet pimeässä keskellä ajokaistaa täysin heijastimia ja valoja vailla olevalla kilpapyörällä niin maan tuhannen saatanasti hiljentämättä risteyksissä tai näyttämättä suuntamerkkiä. No, ei voi olla autoilijan syy jos kolahtaa...

• Pun valo pyll puolel

Niin koska en tarkemmin tunne tapausta on paha kommentoida mutta sain ajatuksen tästä.

Naapuritalon vi******n koiratäti kävelee kilttien plutojensa kanssa pimeässä kirkas otsalamppu päässä..sehän onkin varmaan laiton ja aion nostaa mekkalan kun seuraavan kerran täti tähtää otsalampullaan mua päin.

• horologi

Jep, sellainen < 1w lamppu vihloo silmiä... Onneksi 55w 55w lähivalot ei. Kiinnitä ko. otsalamppu pyörään, niin säästyt kuulemasta hihasta ravistettuja satuja. Älä vaan puhu kesken power nap:n herätetyn poliisin kanssa wateista tai lumeneista, silloin alkaa pollaria vihloa päästä, ja sinä joudut putkaan...

• Laista viis

mutta minkä hemmetin takia kypärässä valo? Tuskin on tyhmempää valon paikkaa.

• 2 mahdolllisuutta

No, siitä kuka on tyhmä voitaneen olla myös toista mieltä. Kypärävalo ainakin osoittaa aina oikeaan suuntaan. Sen saa myös "puolivaloille" kun kääntää päätä vähän eri suuntaan.

• Pidä asenteesi

"En tule noudattamaan tieliikennelakia", mainitsit. Niin kannattaa tehdä. Irwin kertoo totuuden, kun mielessäsi muutat kappaleen valtiovallan kokoomukseksi. Silloin se tehoaa sekä poliisiin (Paateron alamaiset) että valtiovaltaan.

http://www.youtube.com/watch?v=VD6zQqlrWEQ

• älä irvistä

Pidän asenteestasi. Hymyillään kun kohdataan.

• glgkoeslöt

Poliisit voisi ihan hyvin jättää polkupyöräilijöiden valot rauhaan ja keskittyä vaikka autojen sumuvalojen käyttöön. Vähintään joka kymmenes käyttää sumuvaloja lainvastaisesti ja aiheuttaa aivan turhaa häikäisyä vastaantulijoille.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3298
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3057
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2550
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2333
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2313
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      37
      1945
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1656
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1653
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1509
    Aihe