Minun piti tulla hyvästelemään Ubuntu, löysin toisen.Nuoremman, paremman ja kauniimman.
Sen nimi on Mageia KDE. Hyvästi, Ubuntu hyvästi.
Suru
13
258
Vastaukset
- juu juu..
Jaa.
Ihka ensimmäinen versio.
"Mageia is a fork of Mandriva Linux."
Mikä autuus siinä tuunauksessa sitten on verrattuna Mandrivaan? - ()()()()()()
Hyvästi trolli ...niisk ;(
- ååå-
Tervetuloa sitten takaisin, kun toteat juuri maailmaan polkaistun uuden jakelun tarvitsevan vielä kehitystyötä.
- uutinen...
Toivottavasti en enää eksy Ubuntuun. Sen kehitys on menossa pahasti väärään suuntaan. En
ole ennemmin tykänny KDE4:stä mutta Mageia muutti mielen. Hyvin tämä toimii, uus versio tulee keväällä. Kubuntu ja Mageia ovat kuin eri planeetalta.- uutinen
No hyvä on hyvä on - myönnän olevani vain pahainen B-rapun poika, ja että olen erehtynyt. Luulin uudeksi, mutta Mandrivahan (tai Mandrake) se vaan oli.
- uutinen...
Tsot tsot, eipä käytetä muitten nimimerkkejä.Mageia Gnome näky olevan Gnome 2 työpöytäympäristöllä.
- 15
rpm pohjaiset ovat yhtä kuin ongelmia. Onnea vaan.
- Mitähn ne
ongelmat ovat kun noin osaat informoida ?
- 15
Mitähn ne kirjoitti:
ongelmat ovat kun noin osaat informoida ?
Paketienhallinta on edelleen järkyttävän hidas. rpm hell on edelleenkin olemassa. Ei osaa poistaa asennuksen rippeitä. Siinä nyt päälimmäiset rpm ominaisuudet.
apt-get autoremove - Mitähn ne
15 kirjoitti:
Paketienhallinta on edelleen järkyttävän hidas. rpm hell on edelleenkin olemassa. Ei osaa poistaa asennuksen rippeitä. Siinä nyt päälimmäiset rpm ominaisuudet.
apt-get autoremoveElikkäs, mitä nuo rippeet ovat ?
Ja mihin ne mahdollisesti sitten jäävät, jos niistä on haittaa.
Itse olen asentanut niin .deb kun .rpm paketteja suoraan pudottamalla juurihakemiston ja kopioimalla enkä ole vielä huomannut viimeisen 5-6 vuoden aikana moisia rippeitä ?
http://aijaa.com/008949362641
Tuossa kuvassa on purettu 3 - erilaista pakettia
- Mandrivan gnome-mplayer-0.9.4-1mud2009.0.i586.rpm
- Debian / Ubuntun qalculate-gtk_0.9.7-2_i386.deb
-PuppyLinuxen smplayer-0.6.9-i686.pet
Ainoastaan tuossa Puppyn paketissa tulee juureen tiedosto "pet.specs" ja se on helppo tuhota sieltä kun ollaan aina rootina "liikenteessä" !
- Tosi HYVÄ on.
Europa 2 CD sisältää suomen kielipaketit.
http://www.mageia.org/fi/downloads/- ...
"Mandriva Linux 2010"
Minä taidan ladata aidon Mandrivan, kun ne tuunaukset yleensä on mitä on.
http://www.mandriva.com/en/downloads/
- näkemiin pikemminkin
Eikös se ole ilouutinen, jos paremman läytää.
Mitä tulee ubuntuun, niin en oikeasti ymmärrä, mitä
ihmiset valittavat. Mikä siinä on oikeasti vikana muu
kuin että täytyy opetella hieman uutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050