Mitä tehdä kun kiusataan???

Mä en tiedä mitä mä tekisin... Koulussa on yli 6 kiusaajaa,4 minun luokalla...Aina kun mä sanon jotain ni ne vaa on et : "Turpa kii, ei suo jaks kuunnella!". Yksi kiusaaja tekee ihmiskasoja päälleni ja huutaa: "Koht sil katkee käsi tai se kuolee, Tulkaa ny tän kasaa!!!" sit se hakkaa ulkovälkil ja dissaa julkisesti ja puhuu paskaa! Tämä kyseinen kiusaaja on minua rotevampi enkä pärjää hänelle hän on vielä minun joukkueessani ja kertoo kaikki mokaukset mitä teen seuran tapahtumissa. Ketään ei puolusta minua koulussa... olen kertonut vanhemmille ja kuraattori ja lv tietää asiasta mutta ei ole paljon tapahtunut mitään. Minut jätetään pois kaikesta, jopa ex-kaveriporukka ei ole kiinnostunut minusta... Kusettaa vaan aina!!! Olen ajatellut itsemurhaa ja olen villellyt itseäni... koulussa olen aika hyvä mutta ei minua sen takia kiusata.. en ole lintsannut kertaakaan koulusta...Nyt yritän päästä uusiin porukoihin, mikä on vaikeaa koska kaikki puhuu paskaa minusta :(
Ilmoita

sano sille kiusaajalles että onks himassa ongelmii
Ilmoita
Sit se alkas nauraa vaa kaikkie kaa ja alkas potkii!!!
Ilmoita
jos kiinnostaa juttelu seura kiusatuksi tulemisesta niin kuuntelen ja voin kertoa omista kokemuksista ja olen 13v poika tässä sähköposti eetujd@gmail.com
Ilmoita
Vaihda vaikka koulua
Ilmoita
Vittu tyyppi on neiti... -.- hanki pallit saatana...
Ilmoita
älä välitä niist. mun on kyl muuta vaikee sanoo ku mul itel on hyvä itsetunto enkä oo itsetuhoinen. oon 13 vee likka ja mua ei kiusata tollee kyl mut ei kavereitakaa pal oo siis OIKEITA kavereita kaikki vaa teeskentelee....
Ilmoita
mua kiusattiin joskus 7.lk mun vaatteista (joku köyhä jolla ei ollu varaa samanlaisiin) kerran ku se tuli sanoo mulle et vitun ruma t-paita niin sanoin sille vaan et *aijaa, mun mielest nää on vitun hienot* sen jälkeen ei kiusattu yläkoulus enää. nyt mua kiusattiin lukios (oon 1 lk.) mun sukunimestä niin kerroin opelle niin homma loppu siihen. on se kyllä aika lapsellista lukiossa tehä toisten sukunimistä hölmöjä muunelmia... sellaset jutut on 3 lk. juttuja!!!
Ilmoita
Olen muuten 13.v poika.. Minulla on kyllä paljon merkkivaatteita,että ei minua siitä kiusata.
Ilmoita
Ja olen puhunut vanhemmille koulun vaihtamisesta, mutta he sanovat vain "yritä olla niiden kanssa ketkä eivät sinua kiusaa..". Yhtenä päivänä yksi kiusaajista heittää penaalini pitkin lattiaa ja sitten kusettaa opettajalle, että "toi sen ite heitti".
1 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Tiiäkkö mitä. Mua kiusattiin aikoinaan,mutta sitten ku Alko ärsyttää nii uhkaili rauta tangolla nii loppu siihen
+Lisää kommentti
mee muualt ettiii homokaveris ei tän tarvi tul pistää tollassii viestei ku tääl on kiusattuja!!!
Ilmoita
Soitappa lapsisuojeluun jos ei perhe eikä koulu auta sua. Tai jos olet Porista niin voin tulla vetelemään ne kiusaajat.
3 VASTAUSTA:
Hei ei tod kannata sotkea lastensuojelua kiusaamisiin, sillon kiusaaminen alkaakin ja kiusattu joutuu umpikujaan.
Mä messis
porilainen kirjoitti:
Mä messis
Niin nostit tämän nyt esiin?
+Lisää kommentti
JUMALAUTA MEET NIITÄ TIRVASEE OIKEIN KUNNOLLA ETTÄ OPETTAJAT PUUTTUU ASIAAN JA SANOT ETTA NE KIUSAA.

(Hanki elämä jos et tee tota)
1 VASTAUS:
Miten tollasta rykelmää voi "tirvasta oikein kunnolla"? Hölmö ehotus.
+Lisää kommentti
aloita kamppailujlajit ja kuntoilu nii voit kaikkia vetää turpaan. Mutta jos et sitä annan pari vinkkiä: puske niitä nenään yllättäen, potki muniin, sormi silmään ja lyönti kaulaan, jos ei mitään niin ota vaikka pesäpallomaila ja hakkaa niitten luut paskaks.
1 VASTAUS:
Joo lyö kasseille, silloin kiusaa aika moni muukin :DD
+Lisää kommentti
Mistä tiesit, että olen Porista?
Ilmoita

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Itse olen porista myös jos apua tarvit niide hiljentämisee ni otappa yhteyttä , ei tommosii pellei tarvi kuunnel siihe saa kyl lopunki ...
Ilmoita
Mäki oon Porista voin tulla kans antaa tällaisille urpoillle turpii
Herra jumala millaisia paska päitä ne sun kiusaajat on siis ihan uskomatonta että sun vanhemmat ei puutu kunnolla vaikka ne näkee että sä kärsit ja sua sattuu
Ilmoita
muaki alkaa ottaa nii pattiin tollaset kiusaajat joilla on vaan kotona ongelmia sitten ne purkaa sen muihin
Ilmoita
otat jonku kepin ja vedät sitä sen kaa naaman oikeen monta kertaa nii et sen nenä murtuu
Ilmoita
Tääki on 2 vuotta vanha sitte muistakaa...
Ilmoita
No en mä ala käyttämään aikaa siihen, että vastaan kaksi vuotta vanhaan aloitukseen, kun kysyjä ei enää tarvitse apua.
Ilmoita
mua kiusataan aina en tiiä mitä tehdä....
Ilmoita
Potkikaa kiusaajia munille ja lujaa, mielellään jollain kovakärkisillä kengillä. Loppuu siihen se kiusaaminen.
2 VASTAUSTA:
Palleille potku sattuu ja voi tehdä lapsettomaksi..
Totta kai se sattuu ja siksi kiusaajia pitääkin potkia palleille. Tässä hommassa hyvät kengät on teräskärkimaiharit ja kumisaappaat. Kunnon potku takaa päin, jos mahdollista.
+Lisää kommentti
Kandee soittaa kylmis ja saunis paikalle.
Ilmoita
Terve, olen myös kiusattu, joka on perseestä, käyn usein porissa, on kokemusta, jos haluat tulla jakamaan kokemuksiasi ja tutustumaan niin.jos on snäppi äddää vain Shokora_aikawa :)
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Vituttaa oikeesti tollaset jonnet. mua kiusaa tyttö ja viis poikaa
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mitä tehdä kun kiusataan???

Mä en tiedä mitä mä tekisin... Koulussa on yli 6 kiusaajaa,4 minun luokalla...Aina kun mä sanon jotain ni ne vaa on et : "Turpa kii, ei suo jaks kuunnella!". Yksi kiusaaja tekee ihmiskasoja päälleni ja huutaa: "Koht sil katkee käsi tai se kuolee, Tulkaa ny tän kasaa!!!" sit se hakkaa ulkovälkil ja dissaa julkisesti ja puhuu paskaa! Tämä kyseinen kiusaaja on minua rotevampi enkä pärjää hänelle hän on vielä minun joukkueessani ja kertoo kaikki mokaukset mitä teen seuran tapahtumissa. Ketään ei puolusta minua koulussa... olen kertonut vanhemmille ja kuraattori ja lv tietää asiasta mutta ei ole paljon tapahtunut mitään. Minut jätetään pois kaikesta, jopa ex-kaveriporukka ei ole kiinnostunut minusta... Kusettaa vaan aina!!! Olen ajatellut itsemurhaa ja olen villellyt itseäni... koulussa olen aika hyvä mutta ei minua sen takia kiusata.. en ole lintsannut kertaakaan koulusta...Nyt yritän päästä uusiin porukoihin, mikä on vaikeaa koska kaikki puhuu paskaa minusta :(

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta