Siivoojalle parhaat kengät?

Nuori siivooja

Otsikkokin sen jo kysyy.

Eli millaiset kengät sisätilojen siivoojalle olisi parhaimmat? Millaisia itse käytätte? Jotkin mukavat, monen tunnin työpäivää kestävät jalkaystävälliset, vai onko jokaisella siivoojalla muovipussit (uimahalleissakin käytettävät) jaloissaan?

13

8386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15

      Minä käytän Promena-työkenkiä.
      Sopii hyvin minun jaloilleni, jalat eivät rasitu ainakaan kenkien takia.
      Minulla on sandaalimalliset työkengät, nilkkaremmi takana.
      Jos haluaa suojata myös varpaansa kannattaa valita edestä umpinainen työkenkämalli.

    • vkosiivous

      Mulla on Sievin kengät. Tykkään eniten tuollaisista sandaalin ja umpinaisen kengän välimaastossa olevasta kengästä. Nilkkaremmi takana on oltava mielestäni ehdottomasti.

    • Yks..

      Sievin,toiset raskaansarjantöihin ettei jalalle putoa satuttaen..Varalle pitäs ja olla kohdetyyppien takia yhet joistei voltit mee läpi..maata kohti.

    • lipokkaat

      Onko kukaan saanut kunnon työkenkiä työnantajan puolelta?

      • Anonyymi

        Tottakait


    • Laja ja Sievi

      Minulla on kahdet umpinaiset työkengät, toiset on Laitosjalkineen ja toiset Sievin. Molemmat kantaremmillä, koska vakuutus ei korvaa kaikissa tapauksissa, jos kengissä ei ole kantaremmiä. Minulla umpinaiset siksi, että teen siivoustyön lisäksi myös ateriapalvelua keittiössä. Keittiötöissä vaaditaan umpinaiset ja tukevat työjalkineet.

      • billibi

        työantajani kunnalla kustantaa kengät joka toinen vuosi: saa itse valita sopivan mallin Lajan tai Promenan malleista.
        Hyvissä työkengissä on suht matala kanta (n 2-3cm),kantaremmi, pestävä pohjallinen (ilmastoitu) ja ulkonäkö ok. Umpikärki, jos riskiä tippuvista esineistä.

        Kaupoissa hinnat on varmaa sieltä 50-60eurosta eteenpäin.


      • Jaksaa
        billibi kirjoitti:

        työantajani kunnalla kustantaa kengät joka toinen vuosi: saa itse valita sopivan mallin Lajan tai Promenan malleista.
        Hyvissä työkengissä on suht matala kanta (n 2-3cm),kantaremmi, pestävä pohjallinen (ilmastoitu) ja ulkonäkö ok. Umpikärki, jos riskiä tippuvista esineistä.

        Kaupoissa hinnat on varmaa sieltä 50-60eurosta eteenpäin.

        Huom kengän korkeudella ei muuten ole merkitystä. Tärkeää on jalan asento kengän sisällä, suositus 2-3 cm kantapää suhteessa päkiään


    • Emmäätiiä

      Kymmenen sentin korkoja on kivaa katella ja kuunnella!

    • popo

      jalaksen tai sievin.kantaremmilliset ettei tule tapaturmia.hommaa 2 niin voit vaihtaa välillä.

    • Sanuk surffer
    • crocsit aina

      Koti, toimisto ja rappusiivouksessa mulle ehdottomat ovat crocsit. Muita en enää edes harkitse, ne vaan sopii mun jalalle. Tosin rappusiivoukseen ne umpikärkiset ettei sukat likaannu.

    • vielä jaksaa

      Olen ollut siivoojana 25 v. ja viimeiset 15 vuotta olen käyttänyt Promenan sandaalia. Parhaat työkengät mitä minä tiedän. 8 tuntia jalkojen päällä eikä ole ollut selkä eikä jalat kipeinä. Työnantaja maksaa mielellään kun ei tarvitse pitää saikkua! Suosittelen lämpimästi, niin ja voi ostaa mukaan irrallisia pohjallisia jotka voi pestä vaikka viikottain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      304
      2755
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      105
      2148
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      81
      1631
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      183
      1502
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      66
      1318
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1215
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1086
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1084
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1030
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      911
    Aihe