Vaala on vasta oikea sisäsiittola: Ihmiset puhuu toisistaan paskaa,ulkopaikkakuntalaisia ei hyväksytä (olisihanse kiva nähä uusia naamojakin) ja niitten päälle levitetään kaikki paska mitä kunnassa tapahtuu ja kaikki täällä loppuu.Rakennetaanhan tänne uusi koulukin,josta kunta velkaantuu,ja se kouluprojektikin suoraan sanottuna velkalinna on 10 vuotta myöhässä.On veroprosentitkin korkeat.Ahdistaa, onneksi lähen kohta pois täältä.
Vaala
Eteläsuomeen mennään
277150
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 27
Vanhimmat
Onneksi lähdet. Ilmapiiri raikastuu.
Vaala on normaali maaseutukunta. Veneheitossa kovantason maajusseja, keskustaan kerääntyneet luuserit ja muutama työläinen.
Hieno Oulujärven maisema vetonaulana.Kesäajaksi kannattaisi senvarjolla kehittää pienimuotoista yritystoimintaa.Siis yrittäjälähtöistä, ei mitäänyhteiskunnan varojen haaskuuta.
Jos yrittäjiä,ja sitämyötä työpaikkoja ei löydy, on hidas hiipuminen edessä.
Kannattaisi kunnantalolla ryhtyä jo vakavasti harkitsemaan yhdistymistä naapurikuntien kanssa (pian se on kuitenkin edessä pakonsanelemana).
Tietenkin kunnan suojatyöpaikkaiset venyttävät asiaa mahdollisimman pitkään.
joo onpa tosi kovatasoisia maajusseja....rohkenen olla erimieltä....tyhjänpäiväsiä vouhottajia ja kusipäitä suurin osa veneheiton viljelijöistä!!
kade heidän töistään???
Maaseutua ei voi tuoda? On mainoskin!
Siitähän itsekkin nautit, eli ollenet siis itse venehettolainen kun olet noin kade ihmisten elämisen eteenpäin pääsystä!
Olishan sullakin ollut mahdollisuus tehdä asioistasi eteenpäin hyvät olot itsellesi?
Hei, anna ihmisten elää ja tehdä töitään, samoin tee itsekkin että jaksaisist!
Joohan?
Eipä ole muutaman vuoden päästä sitä Vaalaakaan.
on/oli noin ahdistavaa täällä mukavassa Vaalassa tietää se!
No, et varmaan kehtaa ilmoittaa kuka ollenet, mutta uskon että moni varmaan tietää/arvaa kuka oletkaan!
Harmillista ettei sinulle "löytynyt paikkaa täältä" pysyvää!
Mutta ihminenhän saa tehdä itse aina valintansa missä menee ja mitä oikeesti haluaa!
Toivon sinulle parasta mahdollista elämää minne sitten olet menossa!
Niin, ja sinne vaalaanhan ollaan suunniteilla turpeennostoa, jolle kunta sanoo jyrkästi ei.On se kummallinen pitäjä kun ei haluta edes työpaikkoja.Nauttikaa vaan korkeista veroäyristänne.
turpeennostoa, olen ollut jo v. 1976 alk. siellä Vapon tstolla töissä, ai niin mm. Pelsolla silloin....kohinaa ja nostoa oli kovaa silloin..yötäpäivää... ja töitä riitti varsinkin kesäisin parille sadalle työntekijälle.... useimpien vuosien aikoina, sekä mm. muilla soilla kunnassamme ym. kunnissa, ja rekat kulki Toppilaan vieden turvetta jatkuvasti....!
Oli kyllä kesäisin työpaikkoja Vaalan ja Muhoksen ja Utajärven kuntalaisille ja kestiläläisille ym. kylille ketkä töihin halusivat ja hyvät palkat juoksivat tekijöille..!
En tiedä mitä 4.5.2012 ex vaalalainen nyt tarkoittaa vaalaanhan suunnitellusta turpeennostosta????
Kertoisitko tietosi tänne?????
vaalassa voi kuulemma maksaa taksikyyditkin p......... hyvä palvelu
Pystyykö vaalalainen kuski vastaanottamaan maksun myös isosta maksuvälineestä?
Mielestäni Vaala on mukava kunta. Minä, joka asun etelä-suomessa, olen sitä mieltä, että Vaalassa käynti on parasta lomaa. Sitä paitsi kesällä Vaalan asukas luku tuplaantuu, kun mökkiläiset tulevat.
Turha sitä on omien vikojensa ja virheidensä takia asuin paikkakuntaansa tai muita ihmisiä haukkua.
Ei ne omat viat sillä parane eikä tehdyt omat virheet sillä tavalla korjaannu.
Niitä kun on semmoisia, jotka aina haukkuvat muita ihmisiä, vaikka vika on aivan siinä omassa itsessään. Kannattaa muuten miettiä tätäkin, kun kuulee jonkun haukkuvan toista ihmistä selän takana. Mitä se haukkuja on itse tehnyt? Mitä yrittää peitellä? Sumuttaa kuulijaa!
Narsisteiksi kai niitä sanotaan, kieroon kasvaneita tai vasiten kieroon kasvatettuja.
normaaleja kansalaisia ja mukavia ihmisiä toisilleen!
Tottakait ollaan jostain asioista kateellisia kuin myös muualla maailmalla, mutta todella keskenään hyvin toimeentulevia ihmisiä toistensa kanssa!
Ainaskin minä itse tulen toimeen hyvin toisten ihmisten kanssa ja nyt ja aina VAALASSA lopun elämäni asuessani!
Siellä sitten Ruotsin rahakin kelpaa.
Tai peräti "Ruotsalaisesta valuutasta".
Eipä mennyt päivä pilalle.
Vaalassa kävin Alkossa ja näin junankin.
Vaalassa, että kun kestiläläiset käyvät Vaalassa, heidän pitää kiertää kaks kertaa liikenneympyrä, koska Kestilässä ei ole sellaista eikä rautatieasemaa!
Ymmärritkös huumorin?
Et kai itse mukana ollut.
oltiin perustamassa. Isolehmisuolle ja matkalamminkurulle. P.S. olin muuttanut jo vuosi sitten. Hyvä olla on Jäkessä.
ex-vaalalainen?
Siis ei tullut teille siitä rahaa?
Siitäkös se kiista tulikin sitten?
Voi harmi!
Siitä huolimatta Vaala tulisi liittää Siikalatvaan.Vaikka mit se hyövää kahen köyhän seurustella.
liitytään kaikki suosiolla Ouluun.
Mulla on vaalan kovimalle jannule uhri alttari🐴
Onko jomppasumppi käyny vasta polttoaine varkaissa vaalassa? Järenkäytöstä sitä ei ainakaa pääse moittimaan.. 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Eikä varsinkaan sen järjen määrästä!
Allekirjotan ton ulkopaikkakuntalaisten ei hyväksytä kommentin,siitä omakohtanen kokemus,vaikkakaan paikkakuntalaiset ei sitä myönnä.Eipähän moni muualta muuttanu olekaan kuntaan jäänyminäkään en.
Mikä mies se on tämä Jylhämän man, kovin on leveät jutut toisinaan.
Mitäs tänään kuuluu? Onko vaala yhdentynyt ja eripura hiipunut? Kestilän miehet ajaa liikenneympyrää rattilukossa
Kokemusta K Haapavirran vuokramökeistä? Näyttäs nainen ainakin olevan kelvollisen näköinen panoseura.