Vatsan , suoliston ja ihon kanssa on jokaisella ongelmia. Miksi et kokeilisi aloe - vera tuotteita. Aloe mehu tuo energisyyttä , poistaa kuonaa ja auttaa aineenvaihdunnassa. Kaikilla tuotteilla on asiakastyytyväisyystakuu eli 3 kk. Jos tuote ei sovi voit palauttaa ja saat rahat takaisin. Laita viestiä jos kiinnostaisi kuulla lisää.
O: Aloe - vera tuotteita
5
115
Vastaukset
kerro lisää. mistä voit lukea lisä tietoa..... ?
- Andy-Forever
voitte laittaa tiedusteluja osoitteeseen [email protected] Olen valtuutettu Forever jälleenmyyjä. Helsingissä tuote-esittelyjä, voidaan sopia aika sinun aikataulujesi mukaan.
- uhri1
Kyseinen henkilö sähköpostiosoitteella [email protected] myy tavaraa internetissä ja pyytää etukäteismaksua. Rahat lähetettyä mitään tavaraa ei koskaan kuulu!
juuuu. nyt vaan tuppaaa olemaan niin kiire että ei ehdi oikein mitään ylimääräistyä tehedä.
- uhri1
Kyseinen henkilö sähköpostiosoitteella [email protected] myy tavaraa internetissä ja pyytää etukäteismaksua. Rahat lähetettyä mitään tavaraa ei koskaan kuulu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702916
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642516- 2032199
- 731829
- 1021763
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91621- 931393
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171141- 811120
- 951069