Minecraft

Mineboy97

Tänne keskustelua minecraftista, niin pojat kun tytötkin. Ja jos ette pidä pelistä älkää ainakaan tulko tänne sanoon jotain "p*ska peli". Joo, iten ostin pelin kun se oli beta 1.4.0 ja oon siitä asti pelannu paljon.

103

2983

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juup

      on ihan kiva peli vaikka oonki aika vähän pelannu, ostin sen joskus reilu vuos sitten kun se oli jossain alpha vaiheessa. Sitä on kiva pelata multiplayerina :)

      • Mineboy97

        Millä servulla pelaat?


      • MineDude

        EI MUUTE VARMANA MINE TUOTA VIRUKSIA SP:STÄ EN OO IHA VARMA KYL......


    • Trol... No ei kai!

      Pask* peli!

      No ei. Paras peli ikinä. Saa rakenta mitä haluu ja kaikea siistiä.

    • Mineboy97

      Pitää huomenna taas pelata

    • joku vaa

      minecraft on hyvä peli! mul on beta 1.0.0.

      • Se on vaan 1.0.0. Beta meni jo.


    • Pessimisti

      Paras peli! Nyt tuli se 1.1 (?) päivitys :)

    • minefani

      onko msn/skype ja millä servulla pelaat? ite tykkään kans kyseisestä pelistä, vaan yksinpeliä ei jaksa pelata enkä oo oikeen löytäny mitään kivaa servua. Ja yksin on muutenkin tylsää pelata moninpeliäkin.

      • pate120

        Mä pelaan palikkavaltios ja minecraft.fi:ssä. Mulla ei oo skypee tai muutakaan sellasta mutta voin kyl ladata jos tarve vaatii. Sitte kun hankin oman koneen niin pystyn pyörittään omaa servua. En oo alottaja mutta ois kiva saada joku porukkaan.


    • Zethos

      Ite alotin pelin silloin kun se tuli myytavaksi eli alphan aikaan tai silloin se viela oli halpa. Nytten jo mulla on siella yhessa mapissa hirven kokoinen kaupunki ja on mulla semmonenki projekti etta teen adventure mappia eli seikkailua muile. Ihan jeesh han minecraft on...

      • Zethos

        Tuli vahan kirjotus virheita kun kirjotan kannykalla mutta toivottavasti tajuatte!


      • Anonyymi
        Zethos kirjoitti:

        Tuli vahan kirjotus virheita kun kirjotan kannykalla mutta toivottavasti tajuatte!

        Hirven kokoinen kaupunki😂


    • aswzcdfgvjhn

      Siis paljonko tietokoneelta vaaditaan että pyörittäisi tuota minecraftia?
      Tietokoneeni on HP pavilion dv7 joka on ostettu 2011 alussa ja se on se '' kalliimpi '' versio siitä... En löytänyt tietoja koneesta...

      • cfdscdcf

        Ei tosiaankaan paljoa tehoja, itellä ois pyöriny muuten (kone oli muutes 5v vanha) mutta Javan kanssa oli ongelmia, eikä kone muutenkaan toiminu. Ihan perus läppärilläkin pyörii mainiosti, oma servukin pyörii ongelmitta.


      • Markurius
        cfdscdcf kirjoitti:

        Ei tosiaankaan paljoa tehoja, itellä ois pyöriny muuten (kone oli muutes 5v vanha) mutta Javan kanssa oli ongelmia, eikä kone muutenkaan toiminu. Ihan perus läppärilläkin pyörii mainiosti, oma servukin pyörii ongelmitta.

        Mä ite tykkään tekkit ja yogbox modeista, mut ei oo tullt vähään aikaan pelattuu. Ja voisko joku kertoo jonkun SUOMALAISEN serverin ip:n?


      • ,LMKJHG
        cfdscdcf kirjoitti:

        Ei tosiaankaan paljoa tehoja, itellä ois pyöriny muuten (kone oli muutes 5v vanha) mutta Javan kanssa oli ongelmia, eikä kone muutenkaan toiminu. Ihan perus läppärilläkin pyörii mainiosti, oma servukin pyörii ongelmitta.

        mun konees on 30000000000000000000000000000000000000000 teraa rammii ja 500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 gigan kovalevy ja ei pyöritä minecraftii ku ei oo tarpeeks tehoo!!!!!!!!! VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • älätiedääläpostaa
        ,LMKJHG kirjoitti:

        mun konees on 30000000000000000000000000000000000000000 teraa rammii ja 500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 gigan kovalevy ja ei pyöritä minecraftii ku ei oo tarpeeks tehoo!!!!!!!!! VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ei ihme koska ramin määrä ja kovalevytila eivät lisää tehoja ;D


      • Anonyymi
        ,LMKJHG kirjoitti:

        mun konees on 30000000000000000000000000000000000000000 teraa rammii ja 500000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 gigan kovalevy ja ei pyöritä minecraftii ku ei oo tarpeeks tehoo!!!!!!!!! VITTU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        👎🏻


    • jjojjo

      Ihanaa ku 1.3 tuli :> Ite oon tyttö ja ostin mainkräftin joskus jouluna mutta pelattuu on yli 1v. :D

      • mineholist98

        Best game ever!!!! Ite ostin 1.4 betan aikoihin, ja innostus jatkuu... Hauska nähdä että tytötkin pelaa minecraftia, maailman parasta peliä. Ja tosiaan, 1.3 on hiton hyvä päivitys!


      • mineholist98

        Best game ever!!!! Ite ostin 1.4 betan aikoihin, ja innostus jatkuu... Hauska nähdä että tytötkin pelaa minecraftia:) Ja tosiaan, 1.3 on ihan hiton hyvä päivitys!


      • InYouFaceCraft
        mineholist98 kirjoitti:

        Best game ever!!!! Ite ostin 1.4 betan aikoihin, ja innostus jatkuu... Hauska nähdä että tytötkin pelaa minecraftia:) Ja tosiaan, 1.3 on ihan hiton hyvä päivitys!

        Jos haluutte tietää suomalaisia servereitä nii täs ois pari: murocraft.com ja play.kakkucraft.com


      • minefan
        InYouFaceCraft kirjoitti:

        Jos haluutte tietää suomalaisia servereitä nii täs ois pari: murocraft.com ja play.kakkucraft.com

        Hitto ny pitää tehä muroo uudenvuodejuhlat ja joulujuhlat!


      • Anonyymi

        SE ON MINECRAFT!


    • :)

      Hei, Youtubessa on semmosii videoit joitten nimi on kauhutarinoita takametsästä, sit samaan sarjaan kuullu teletappien alkuperä? ja pyll*mies. Ne on tehty minecraft pelillä :) Ne aidot on tehny Jurpo Jarppinen :) ne ei sit oo oikeesti mitään kauhutarinoita XD vaan läppävideoiit

      • sipsimursu

        Ne ei oo tehty mcllä vaan garrys modilla... -.-


    • Autistit united.

    • Heyyymc:)

      Itse ostin Minecraftin Beta 1.3 vaiheessa.. Auhresti oon pelannut ja nyt serveri asiatkin hallussa :)
      Survival mielestäni paras. Jos kiinnostaa voi tulla pelaamaan :) laitan IP:n jos on kiinnostusta :)

      • sipsi

        tänne se ip


    • ggggg

      91.156.61.209 kokeilkaa! 24/7 Survival Serveri :)

      • mc servaaja

        voisin kokeilla...


      • mc servaaja
        mc servaaja kirjoitti:

        voisin kokeilla...

        oletteko käyneet kemicraftissa? Kuulemma hyvä servu, johon tarvii whitelistin tai jotain, tai tonttucraft, joka on avoin kaikille. Sitte on murocraft ja kakkucraft, avoimia kaikille neki. Sitte on yks redstonepvp, mutta se on englantilainen. Siinä oli ne mitä mä tiiän. Kattokaa muita servuja googlesta, tai bingistä, tai yahoosta, tai mitä niitä nyt onkaa


    • sspp13zuzu4
      • pantton882

        Ette voi oikeesti pelata mitään yli lagivaa paskka kaakkucraftia, pelatkaas KC, Kemicraftia. Whitelist on, mutta mitä väliä? Parasta peliseuraa ikinä! IP:kemicraft.net (tai .com). Kaikki craftaajat vaan Skype kontakteihin! Mun Skype: pantton882 ja MC nimi myös.


      • mc-servaaja
        pantton882 kirjoitti:

        Ette voi oikeesti pelata mitään yli lagivaa paskka kaakkucraftia, pelatkaas KC, Kemicraftia. Whitelist on, mutta mitä väliä? Parasta peliseuraa ikinä! IP:kemicraft.net (tai .com). Kaikki craftaajat vaan Skype kontakteihin! Mun Skype: pantton882 ja MC nimi myös.

        oon jo kemissä. Ne hyväksy mun hakemuksen vähän aikaa sitte. Oon 13w. Nimeni on: creeper90080 ja skypeä ei oo, ku en oo ikinä tarvinnu


      • pantton882
        mc-servaaja kirjoitti:

        oon jo kemissä. Ne hyväksy mun hakemuksen vähän aikaa sitte. Oon 13w. Nimeni on: creeper90080 ja skypeä ei oo, ku en oo ikinä tarvinnu

        Oon nähny sut Kemin foorumeilla :3


    • tyyttöö98

      Minecraft :D Ensiks vihasin tota pelii ja haukuin paskaks, "Vittu jee palikoita!" . Mut sit ku mun pikkubroidit alko pelaa joskus aikoi si nii itekki joskus kokeilin, ja siitä se lähti! Mut en oo viä myöntäy kellekkä tutul et tykkään pelata, mut ne varmaa arvaa sen jo :D Pelaan enimmäksee servuil, ku vituttaa soolona mennä ku eksyn johki kaivoksee ja löydän timui ja si joku mopi tuuppaa mut rotkoo tai laavaa...

      • tyyttöö98

        PS. Yogbox on paras moodi koska yksisarvinen ja pegasos C:


    • dhsj

      p*ska peli

      • MC SIISELI

        Ei ole paska peli!


      • Anonyymi

        EI TODELLAKAAN OLE!


    • minefan

      Ihanaa ku tulee se uudenvuodenpäivitys! Creeper face raketti :D
      Snapshottiki on tullu jo!

    • juup1

      Minecraft mukamas tuottaa viruksia :( en kyl sitä ite usko mut nii..... Anna vastaus jos SP:kää ei toimi

    • mine1231

      kuka voi pelata mun kaa oon 12v ja pitää olla skype ja servu

      • sparxcee

        Voisin tulla oon 14 ja mulla on oma servu!


    • minecraft 1

      mist saa minecraftin ladattuu kertokaa!!!!!!!!!!!!!!!

    • minecraft2

      www.jomppe98.com löytyy ilmainen minecraft

      kertokaa joku hyvä cracattu servu :)

    • Minecraft pelaaja

      Kaivosvaltio.fi on paras Minecraft serveri :)

    • ebin178

      Tulkaa Laamacraftiin! Op omppua ja raidausta rakastavalle :)

    • minrcraft

      miten minecraftii pelataan onlinessa

    • saqee

      SuomiRaid 24/7 Factions uusi serveri kaikki pelaamaan IP:46.253.196.53:25665

    • 82720076

      Ette sitten alhaisempaa paskapeliä osaa pelata. Minkä takia minecraftin kaltainen, yksinkertainen pikkulasten peli voi olla niin suosittu? Kerran sitä paskapeliä pelasin, enkä ole siihen sen jälkeen koskenut. Ja sitten nämä jonnet, jotka leijuvat, kuinka hyviä ovat rakentamaan mappeja. Voi jumalauta! Koittakaa tajuta, että ei siinä minecraftissa tasojen tekeminen vaadi minkäännäköistä taitoa. Ostakaa CSS, ja ladatkaa hammer editor, se vaatii sentään jonkinnäköistä ammattitaitoa.

      • sparxcee

        Et sää jonne varmaa pelaa niin paskaa peliä ku CS!!


    • Anonyymi

      Mul on tylsää
      P

    • Anonyymi

      Osaisko joku sanoo minecraft bedrock versioo varmuudella toimivaa ironfarmii

    • Anonyymi

      likalla ongelma. Halusi ladata peliin "Java Editionin" Maksettiin siitä vielä 23€. Nyt ei suostu asentuun. Palomuurit ja virustourjunnat kyykyssä. Mutta asennus i onnistu..? Win 10?

    • Anonyymi

      Minecraft on hyvä:D

    • Anonyymi

      Mun alko kesken pelin kuulumaan jotain robotin ääntä pitkän aikaan en uskaltanut liikkua ja sammutin heti pleikkarin

      • Anonyymi

        Olikohan se Cyronhead,Herobrine


    • Anonyymi

      Ihan p*a*s*k*a pelihän se on

    • Anonyymi

      Oon kehittänyt oman valtakunnan, ja nää uudet updatet tekee siitä vielä paremman. Ja shaderit.
      Mulla on sininen aksolotli... Nimeltään Bubble, Kaverit Showy, Berry, Dream ja Light.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      LEVYT 11 13 OVAT KAUHU MUSAA!

    • Anonyymi

      Olen pelannut puolivuotta ja tiedän enemmän kun mun kaverit jotka on pelannut 2-3 vuotta!

    • Anonyymi

      MINECRAFT ON MAAILMAN PARAS PELI💎

    • Anonyymi

      Kunpi on hauskenpaa LUOVA VAI SELVIYTYJÄ mun mielestä molemmat on yhtä hyviä

    • Anonyymi

      Mä olen tehnyt automaattisen ruokatehtaan niin kuin LAKKO!

    • Anonyymi

      Mikä teistä tulee isona musta tulee tubettaja!

    • Anonyymi

      VOI PIIIIP MULLA ON MINECRAFT SWITCHILLÄ JA SIINÄ EI OLE TILIÄ SE KÄY VÄHÄN TYLSÄKSI VÄLILLÄ

    • Anonyymi

      oon saanut pelata mun kaverilla millä mine on ps5 se on kivaa!!!’

    • Anonyymi

      Kiroilu on tyhmää ja tuhmaa

    • Anonyymi

      Kirjoittakaa mitä hienoa olette löytäneet!

    • Anonyymi

      Tehkää pelto minkä keskellä on lampia se on silloin hieno niinkuin LAKOLLA!

    • Anonyymi

      Osaatteko saada esteen mä osaan💎😎

    • Anonyymi

      Kummasta tykkäätte luovasta vai selkasta selviytyjä on kivaa!

    • Anonyymi

      Miten saa shadereitä

    • Anonyymi

      Minecraft on OP xp

    • Anonyymi

      Osaan tehdä farmikoneita

    • Anonyymi

      Mä oon nähnyt herobrinen mä säikähin mut ma pelasin modea selkalla pärjäsin hyvin mut muutaman kerran kuolin

    • Anonyymi

      PS5 on hullu

    • Anonyymi

      Ne ketkä sanoo että minecraft on huono ovat väärässä!

    • Anonyymi

      Shaderit on upeita!

    • Anonyymi

      Löydät timanttia tasolta 5-15

    • Anonyymi

      💎 ON ARVOKASTA!

    • Anonyymi

      Mä pelaan nintendo swithcillä ja mulla on super upeita rakennelmia!

    • Anonyymi

      Minecraft on paraspeli ikinä kannattaa ostaa

    • Anonyymi

      Oon pelannut aika paljon

    • Anonyymi

      Mitkä minecraft kaupan ne T jutut ovat?

    • Anonyymi

      Minecraftia on hauska pelata moninpelinä!

    • Anonyymi

      Olen pelannut vähän mutta ainakin varmaan jotain 150 TH

    • Anonyymi

      Mä oon tubettaja ja olen pelannut tosi paljon sillä minecrafti on maailman 5parhain ja 2myytyin peli sitä on ostettu yli 2000000 mun kaverilla on se PS5 ja mulla on Switchilla

    • Anonyymi

      Ostakaa mine tai ootte NOOBEJA

    • Anonyymi

      OI











      ———————

    • Anonyymi

      tietääkö kukaan, että voiko minecraftia poistaa ilman, että menettämättä omia maailmoja, jos on kirjautunut sinne.

      • Anonyymi

        en tiedä hyvä kysymys


    • Anonyymi

      Menetin järkeni kun rakensin titanic laivaa ja hajotin pelilevyn.

    • Anonyymi

      Poika yrittää päästä omaan maailmaansa, mutta jää jumittamaan avauksessa ”luodaan maailmaa”. Muut käyttäjäprofiilit pääästää sisälle. Misssä voisi olla vika?

    • Anonyymi

      5/5 tykkään pelata survia kaverien kanssa ja creativessa tehdä kaupunkeja ja ns minipelejä

    • Anonyymi

      Uudet päivitykset aika jees. Tykkään uusimmista tekstuureista, monista tms mitä te ootte mieltä? Tykkään yrittää haastaa wardenia ja raideja

    • Anonyymi

      Minä on jees mut maailmat nykyään ihan creyzyn isoja et ei pysty käsittämäänkää

    • Anonyymi

      Mine meni pilalle jo sillonku lisättiin liian isot mapit ja uppoava lumi.

      Mutta tää on vaa kaikkien oma makuasia 😃.

      T: Siilinjärveläinen 18v mies

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      116
      9373
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2770
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1776
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1578
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1527
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1366
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe