Eli olen 18 ja tänä vuonna 19 täyttävä tyttö. Olen lukiossa viimeistä vuotta ja samassa rakennuksessa on myös yläaste. Eli mulla on sellanen ongelma että olen rakastunut yhteen 8 luokkalaiseen 14 vuotiaaseen poikaan enkä ole uskaltanut mennä mitään hänelle tunteistani sanomaan. Mä en ole mikään ujo mutta syy etten uskalla mitään sanoa on se että ei hän kuitenkaan huoli minua itselleni kun olen kuitenkin 4 vuotta tätä poikaa vanhempi ja luulen ettei kukaan 14 vuotias poika halua olla kohta 19 vuotta täyttäneen tytön kanssa. Saisin kuitenkin vain naurut päälle ja mua alettas kiusaamaan lapselliseksi että "Ihastut pikkulapsiin" jne. Olen silti rakastunut tähän poikaan ja en tiedä yhtään mitä tehdä. Pelkään tulevani nolatuksi ja kiusatuksi jos kerron.
Olkaa ystävällisiä ja auttakaa.
Apuaaaaa! Auttakaaaaa!
2
98
Vastaukset
- ....................
Okei. Jos ei ole trolli, niin kerron vastauksen.
En kyllä suosittele sinua lähestymään sitä poikaa ainakaan rakkausmielessä. Teidän tapauksessa tuo saattaisi olla jo lain väärällä puolen. Olet varmaankin tietoinen 16 vuoden suojaikärajasta. Ja pojan vanhemmat tuskin hyväksyisivät sinun ja tämän pojan suhdetta. - Mr Frasier
"ei hän kuitenkaan huoli minua itselleni kun olen kuitenkin 4 vuotta tätä poikaa vanhempi ja luulen ettei kukaan 14 vuotias poika halua olla kohta 19 vuotta täyttäneen tytön kanssa"
Mitä hemmettiä oikeen höpötät? Tuossa iässä kuolattiin vanhempien tyttöjen perään jolla on muodot kasvaneet ja ovat paljon kauniimpia kuin oman ikäiset?
Jos menet edes juttelemaan hänelle niin se on hänelle lottovoitto. Halaat häntä niin hän on ekstaasissa. Annat pusun poskelle niin hän pyörtyy onnesta.
Siis jos olet hyvännäköinen niin nuo loput voi onnistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847