Eli menkkoja ei kuulu ja 4 päivää on mennyt.Olen 14vuotias ja poikaystävän kanssa on vakava suhde ja pari viikkoa sitten harrastimme seksiä,kondomin kanssa niinkuin yleensäkin.Raskaustesti on jo ostettu ja pian on mittaamisen aika.Jos kuitenkin mittari näyttää raskautta en tiedä pidänkö lapsen vai en.Poikaystävän kanssa on asiasta keskusteltu mutta emme haluaisi aborttia edes miettiä.mutta jos nyt käännymme abortin puolelle mihin en itse halua (taloudellisista syistä kyllä ,mutta muuten en)niin millainen se on ? miten tehdään? sattuuko? tässä huomaa nää tyhmät jutut tässä iässä........
pelottaa
...raskaanako?
3
73
Vastaukset
- en osaa auttaa...
Sun kantsis varmaan mennä lukemaan noita "ABORTTIA" käsitteleviä palstoja.. Ihan VINK VINK! ;)
- mr
Ei ole tarkoitus olla ilkeä, mutta onkohan tämä viesti vitsi? Siis käytitte kondomia ja silti haluat tehdä raskaustestin? Menikö kumi sitten rikki vai miksi pelkäät raskautta? Älä pahastu, mutta mun mielestä oot kyllä ylipäätään aika nuori harrastamaan seksiä.
- mikä mittari??
aloitus on ihan selkeä trolli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070