Olenko minä kenties bi? usein haaveilen seksistä pojan kanssa, mutta taas haaveilen kunnon seurustelusuhteesta tytön kanssa. Ns. Heteroseksissä ei ole mielestäni kuitenkaan mitään ''ällöttävää'' niinkuin ei homoseksissäkään. itse mieltäisin itseni biksi ja olen sujut sen kanssa mutta mitä te ajattelette asiasta. Missä menee heteron, homon ja bin rajat?
Kenties bi?
4
105
Vastaukset
- Tytteli91
Omasta mielestäni ihmiset nykypäivänä liikaa miettivöt mihin lokeroida itsensä.. Omasta mielestäni se on turhaa. Voihan olla, että haaveilusi pojan kanssa seksistä on pelkkää "kokeilun halua", joka on täysin normaalia, eikä sen perusteella ole bi ymym.. Oikeastaan olet ainoa, joka tietää tunteesi ja mieltymyksesi parhaiten.. Itse olen joskus kamppailut saman tyylisten tunteiden parissa, mutta loppujen lopuksi tajusin, että rakastuessani johonkuhun, rakastun ihmiseen sukupuolesta katsomatta... Toivottavasti löysät itsesi!! :))
- vapaudenkaipuu
Mm... musta tuntuu et ihmisillä on jotenki väärentyny käsitys bi-seksuaalisuudesta.
Bi-seksuaalisuus _ei tarkoita_ sitä, että haaveilet homostelusta miehen kanssa makkarin puolella, vaan kyse on sellaisesta yleisesti heterosuhteista tutuksi tulleesta tunteesta, nimeltä rakkaus. Bi-seksuaalinen henkilö kykenee tuntemaan rakkautta sekä omaansa, että toista sukupuolta kohtaan.
Ja oon samaa mieltä edellisen kirjottajan kanssa siitä, että näitä luokittelu ja lokeroimisjuttuja mietitään ihan liikaa. Oon paljon vanhojen ihmisten kanssa tekemisissä vapaaehtoistyön kautta, ja ne on monet kerrat sanonu, että nyky-yhteiskunnassa niitä hämmentää ihmisten tarve luokitella ittensä. Ennen vaan oltiin sitä mitä oltiin, eikä sitä paljon huudeltu.. Noh, ajat muuttuu :3 - rjrsjrs
Ainoa mikä estää minua ryhtymästä homoksi on että pojat ovat rumia ja tytöillä on houkuttelevimpi vartalon muoto.
- angel from heaven
No jos tunnet jotain vetoomusta poikiin tai voisit ihastua poikaan niin sitten ehkä bi. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067492
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1045274Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253471Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352544Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3531515Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961511Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?571330