oon laittanu merkille aina sitä ku kaikilta kuulee ku heitä haukutaa mustalaiste suoliks..no joo..onhan niitä paljo semmosia kaaleen miehen akkoja joilla jää se ralli vaihe päälle siinä esittämisessä mut paljo on kyllä semmosiaki ihmisiä jotka ei oikiallailla esitä mitään muuta ku omaa ittiä eikä välttämättä ikään oo edes mustalaisten kaa ollu tekemisissä.
eikä kaaleet oo tätä mitä täällä puhutaa että aina haukutaan eikä ne muuta tee ku haukkuu suomalaisia..tämä suoli hommaki nii huhhuh..ei monetkaa kaaleet (uskosin ainaki) että ne ei täällä ketää arvostele vaan ne ns ''suolet'' täällä kirjottelee ja haukkuu muita suomalais akkoja kateuksissaa..
eli pointti oli se että suomalais akat ite ittiään keskenään täällä haukkuu ja arvostelee..ja kaaleen naiset ja miehet haukkuupi sitte ku on oikiasti jo sanomisen tarve...näin mä asian nään...käytökseen voi aina vaikuttaa..
suomalaisethan täällä riitaa haastaa jatkuvasti ja tottakai kaaleet pistää samalla mitalla takas ei jää rannalle ruikuttaa..
hyvää alkanutta vuotta kaikille kaaleille kaajeille ja suolille :) ja yritetään me suomalaiset jäähä pois täältä palstalta ettei tuu enempi sotaa..
luulenpa asian näin
TikkurilanVärikartta
1
97
Vastaukset
- Kylväjä
Normaali, tasapainoinen ihminen ei koe tarvetta alentaa toisia ihmisiä. Jos ihminen itse itsensä alentaa ja alkaa apinoimaan se on sitten hänen oma asiansa. Minulla ei ole tarvetta määritellä mustalaisuutta ei ulkoisten eikä sisäisten tekijöiden perusteella- olkoon se kullekin mitä on. Jotenkin elän niin moninaisuuden keskellä itse, että ei ole semmoista mustavalkoista kuvaa syntynyt.
Eläkää ja antakaa toistenkin elää. Sitähän sitä kukin niittää mitä kylvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770