hei etin sivuja koko yön ja löysin tän mahtavan sivun :3 airsoftgun.pl kauppa on puolassa ja voivat lähettää suomeen postin kauppa en tiedä hintaa varmaankin jotain 3-15e johtuu kuinka paljon roinaa ostaa :D mutta itse aijon ostaa tästä lähin vain tuolta sivulta koska on halvin ja aikalailla kaikilla tuotteilla on 12kk takuu niin että tosi luotettava ja upea sivu suosittelen :3
paras,halvin airsoft sivu.!!!!!!
15
586
Vastaukset
- donzanbe13
proairsof on varmaankin halvin, mutta saattaa liioitella tai vähätellä lähtönopeuksia (saaattaa olla noin 10m/s heitto ylös tai alas joissain aseissa)
- donzanbe13
keski-halpa mutta luotettava olis milgear
- jokurandomi
ProAirsoft on paras: melko halvat hinnat, hyvii aseita ja sivukin on parempi kuin muiden airsoft-kauppajen!
- milgear-mies
Mielestäni milgear on luotettavin ja kohtuu edullinenki.
- Dew
milgear-mies kirjoitti:
Mielestäni milgear on luotettavin ja kohtuu edullinenki.
Proairsoft on ihan helvetin kallis paikka. Niinkuin sanoin jo, Milgear on paras.
- softariboy
evike on paras jos ette mee siihen sivuun niin oma hapeenne
ai että teitä apinoita aloittelijoita ketkä ei tiedä muusta kuin proairsoftista.
- Drizzeh
Milgear muuten hyvä mutta ei tule koskaan akkua tai laturia ellei osta ase pakettia
- Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiennnn
Drizzeh kirjoitti:
Milgear muuten hyvä mutta ei tule koskaan akkua tai laturia ellei osta ase pakettia
Toi airsoftgun.pl..... Ne aseet ampuu 50m/s.... Siis ne halvat että en ihan suosittele :(
- imemunaalol
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiennnn kirjoitti:
Toi airsoftgun.pl..... Ne aseet ampuu 50m/s.... Siis ne halvat että en ihan suosittele :(
No vit.tu kyllä ne proairsoftinkin halvat aseet ampuu 50m/s!
- ,hejdhsjajslveti
imemunaalol kirjoitti:
No vit.tu kyllä ne proairsoftinkin halvat aseet ampuu 50m/s!
Nyt lähti! Mä en enää jaksa teitä helvetin kakaroita, ootte mukamaski niin kovia ja vahvoja.. Ku tosipaikka tulee nii meette vittu maan alle itkee rotille
- emmä tiiä
Mikä on paras airsoft kauppa
- airsoftkettu
wgcshop ja tokyo-model
- Softaaja72
Suomessa milgear, ulkomail ehkä taiwangun
- aairsoft2
ihe tykkään tuosta jdairsoft.net en tiiä onko jtn kiinan ihmeitä mutta ihe kahtelen sieltä aseita. semmone paikka jolla on vhä enemmän rahaa:DD suosittelen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611189- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että334668- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564