Mitä ominaisuuksia täytyy olla hyvällä presidenttiehdokkaalla ?
- Ainakin seuraavat kolme: tarvitaan sydämen sivistystä, vastuun kantamista vaikeina hetkinä sekä kokemusta rakentavasta kansainvälisestä yhteistyöstä.
Turvallisuus & Riskienhallinta ?
- Kansainvälistä yhteistyötä ydinvoimaloiden turvallisuuden varmistamiseksi on lisättävä.
Mitä vauraus ja menestys ovat ?
- Me kaikki haluaisimme rikastua, mutta vaikeaksi sen tekee jo pelkästään se, että emme ”saisi” rikastua. Yhteiskunta rankaisee veroilla. Naapurit, ystävät ja jopa oma perheemme saattaa vähätellä ja halveksia menestystämme. Kaikki tämä tuomitseminen aiheuttaa sisäisen ristiriidan, mikä tekee menestymisen erittäin vaikeaksi.
Maahanmuutto ?
- Muukalaiset ovat muukalaisia, mutta kun puhutaan ulkoavaruuden muukalaisista, he ovat silloin ulkoavaruudesta tulleita muukalaisia. Paljon kiistelty asia, paljon puhuttu asia. No mitäs me tiedetään muukalaisista. Me tiedetään se että niitä on olemassa sen takia, koska jos mekin olemme olemassa niin on toisiakin muukalaisia olemassa tuolla ulkoavaruudessa.
Sauli Niinistö 2012 presidentti
Demokratia pois!
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818367
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264538- 504108
- 543542
- 513116
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262566- 352218
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382033- 292026