Koskahan susta

odottanut jo tovin

tulee aikuinen? edes noin niinku suunnilleen..

31

674

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21.12.2012

      maailma loppuu ennen sitä

      • Ei ap.

        Ainakin kaikki loppui meidän väliltä . Ehkä se oli sun tarkoituskin.


    • ??

      Kuinka niin ??

      • ei aikuismaista käyt

        No vain keskenkasvuiset teinipojat käyttäytyy noin.. siis jolloin sen vielä vois ymmärtää jotenkin..


      • täällä vaan
        ei aikuismaista käyt kirjoitti:

        No vain keskenkasvuiset teinipojat käyttäytyy noin.. siis jolloin sen vielä vois ymmärtää jotenkin..

        lapsettaa, ei muuten niin pahasti.Kyllä pitää huumoria olla, tai ainakin yrittää vähän keventää tätä ikävää.Jos tietäisit ja tuntisit mut oikeesti, et sanois noin ! Olen varma siitä, mutta eihän minua kukaan uskalla lähestyä :(


      • ed.
        täällä vaan kirjoitti:

        lapsettaa, ei muuten niin pahasti.Kyllä pitää huumoria olla, tai ainakin yrittää vähän keventää tätä ikävää.Jos tietäisit ja tuntisit mut oikeesti, et sanois noin ! Olen varma siitä, mutta eihän minua kukaan uskalla lähestyä :(

        en puhunut nyt huumorista. sitä saakin ja pitääkin olla.


      • Mitä tarkoitit?
        ed. kirjoitti:

        en puhunut nyt huumorista. sitä saakin ja pitääkin olla.

        itse "kasvoin" aikuiseksi 15 vuotiaana, oli pakko ottaa ohjat käsiini, että eipä taida olla minulle tämä aloitus.ja huumoria yritän pitää yllä, tai se on osa minua, tietysti tilanteesta riippuen :o


      • mitä sitten tarkoit
        ed. kirjoitti:

        en puhunut nyt huumorista. sitä saakin ja pitääkin olla.

        No! kerro nyt ?


      • en jaksa selittää
        mitä sitten tarkoit kirjoitti:

        No! kerro nyt ?

        mitippä sitä T vaan ihan ittekses.


      • väärin meni
        en jaksa selittää kirjoitti:

        mitippä sitä T vaan ihan ittekses.

        En ole T !


      • jahas..
        väärin meni kirjoitti:

        En ole T !

        no sit ei ollut sulle ainakaan.


      • T
        en jaksa selittää kirjoitti:

        mitippä sitä T vaan ihan ittekses.

        Luuletko sä tosiaan että T on täällä 24h palstalla sua varten. Haloo??? Kenen on aika kasvaa aikuiseksi???


      • en tosiaankaan
        T kirjoitti:

        Luuletko sä tosiaan että T on täällä 24h palstalla sua varten. Haloo??? Kenen on aika kasvaa aikuiseksi???

        ja väitinkö mä muka niin?


      • T
        en tosiaankaan kirjoitti:

        ja väitinkö mä muka niin?

        Tee on kuule tällä palstalla sua varten vain noin 4-7h päivässä! Hänellä on myös muu elämä: hän syö, joskus ulkoilee, joskus palloillee jossain muuallakin! Ihan vain tiedoksi, että turha odottaa liikoja!!! :?)


      • tottunut jo tähän
        T kirjoitti:

        Tee on kuule tällä palstalla sua varten vain noin 4-7h päivässä! Hänellä on myös muu elämä: hän syö, joskus ulkoilee, joskus palloillee jossain muuallakin! Ihan vain tiedoksi, että turha odottaa liikoja!!! :?)

        Joo olen huomannut että on myös muu elämä, että tuskin sulla olis mulle aikaaa koskaan :(


      • T
        tottunut jo tähän kirjoitti:

        Joo olen huomannut että on myös muu elämä, että tuskin sulla olis mulle aikaaa koskaan :(

        paraskin puhuja.


      • et älä selitä
        T kirjoitti:

        paraskin puhuja.

        sulla ei riitä aikaa edes vastailla teksiviesteihin että kyllä sä nyt viet voiton tossa asiassa.


      • T....
        et älä selitä kirjoitti:

        sulla ei riitä aikaa edes vastailla teksiviesteihin että kyllä sä nyt viet voiton tossa asiassa.

        Kyllä sä tiedät A, ettet sä voi ihan mitä vaan vaatia.


    • honey bear

      Ei varmaan koskaan. Käyn läpi käänteistä ikääntymistä ja olin hyvinkin aikuinen muutama vuosi sitten, mutta nuorenen koko ajan, ylihuomenna seuraavan kerran on nuorenemispäivä :) Et onneksi tiedäkään ihan kaikkea, kuinka aikuinen olen jo alaikäisenä joutunut olemaan.

    • Lapsuus oli ihanaa

      Täällä päin en ainakaan ajattelisi hänestä mitään tollasta.
      Lapsia ollaan jollain tasolla kaikki,ei se sisäinen lapsi katoa ikinään täysin.

    • Ei koskaan

      Aikuiset ovat jäykkiä, jäyhiä, kankeita, rajoittuneita, ahtaasti ajattelevia, karsinoituneita, uusiutumattomia, omahyväisiä, kateellisia, keljuja, laskelmoivia, suvaitsemattomia, jämähtäneitä, ...

      Yritän hirrrveästi olla olematta sellainen. Haluan olla niin kuin lapset; avoin, vastaanottavainen, luottavainen, luonnollinen, hyvään uskova, myönteinen, kaikenlaiset asiat ja ihmiset suvaitseva, eteen päin katsova, menneitä märehtimätön ...

      En tykkäisi itsestäni yhtään, jos muuttuisin aikuisen kaltaiseksi luonteeltani ja mieleltäni. Elämän asioitahan pitää tietty tehdä ja hoitaa niin kuin aikuiset tapaavat toimittaa.

      • en väitä vastaan

        No just näin.


    • 2+7

      Sun silmissä varmaan sillä hetkellä ku lopetat ton vanhan "ladun hiitämisen" ja alat ajattelemaan ihan ite ja kuuntelemaan omia tuntitas.

    • palstapelle

      Heti kun sä teet musta miehen.

      • mitähän tuokin tark.

        ;D


      • ja ikää oli?

        onk tää pelle jo rippikoulun käynyt?


      • palstapelle
        ja ikää oli? kirjoitti:

        onk tää pelle jo rippikoulun käynyt?

        oisko? ... mutta räppi- ja ryyppykoulu ainakin suoritettu T-dyttävin arvosanoin.


      • palstapelle
        mitähän tuokin tark. kirjoitti:

        ;D

        Annat syyn rakastaa sua 24h/7. :-D


      • mutta tuskin vaan
        palstapelle kirjoitti:

        Annat syyn rakastaa sua 24h/7. :-D

        niin! voi kun rakastaiskin.


    • "Kasva aikuiseksi" on ikivanha alistamisen kaava, joka ei ainakaan minuun iske. Mieluummin kannattaa oppia kuuntelemaan omaa itseään, olla oma itsensä ja hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Toista ei voi muuttaa, mutta omaa ajatusmaailmaa voi muuttaa. Ei se pakottamalla toinen muuksi muutu. Aikuiseksi tullaan siinä vaiheessa, kun tiedostaa oman ja toisten vajavaisuuden ja oppii ymmärtämään ja arvostamaan sitä.

    • I.....n.

      Ei koskaan, ainoastaan se noin niinku näennäisesti suunnilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      694
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe