Oonko ainoo?

kyllästyny tytsy

Musta on alkanu tuntuun, et kaikki pissikset ja tälläset tytöt on alkanu vihaan mua, syyttä. Joo oon siis kasilla, ja rinnakkaisluokan pissikset on alkanu syrjii ja haukkuun mua, vaikka pukeudun normaalisti (huppari&farkut) enkä oo mitenkää erityisen ruma tai lihava, mut en käytä paljoo meikkii/en ollenkaa. En oo itte välittäny niistä, mut ne kerran liikas ku ne pääsee ennen meitä pukkarii, ni ne ei päästäny mua eikä mun kavereita (samanlaisii ku mä) sisään, ja sitte ne vielä haukku meitä separeiks. Ja sitte ottaa päähän ku jotkut puolituntemattomat ylimeikatut puuterihuiskut tulee juttelee meiänluokan pojille, ku ootetaan tuntii käytäväs, et meiän luokalla ei oo kauheen kauniita tyttöi, ihan meiän kuullen. Sitte ne vaa on et; "Hihi, ne tais kuulla" ja pojatki (mitä ny niistä sanois tollasii jonneja) lähtee mukaan ja haukkuu meitä separeiks ja ääliöiks, vaikka kaikki ollaan tälläsii normaaleja, järkevii ja ihan nättei tyttöi. Kyllä niiltä ysin lissuiltakin saa ylimielisii katseita ku menevät ohi käytävällä. Ärsyttääkö niitä niin paljon muka ku me ei meikata kauheesti..? Mä niin haluun takasi ala-asteelle, siä ku kaikki sai olla niinku halus eikä kukaan tullu sanoo mitää, ja pojatkaa ei ollu mitää vitun es-jonneja, vaa kans tollasii normaaleja ja järkeviä. Ja kyllä, oon käyny ala-asteen sellasessa pienessä kyläkoulus. Onko kohtalotovereita?

18

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Penduluk

Koeta kestää! Yleensä tuo meininki muuttuu siirryttäessä yläasteelta lukioon/amikseen, kun suurinosa näistä kyseisistä "sankareista" putoo pois.

• kyllästyny tytsy

kiitos :) ja toivon tosiaan et niin käy, ei jaksais niitä aina, vaikka on täs ny aika pitkä loma ollu niistä ._.

• 13+2
        kyllästyny tytsy kirjoitti:

kiitos :) ja toivon tosiaan et niin käy, ei jaksais niitä aina, vaikka on täs ny aika pitkä loma ollu niistä ._.

olen sairas skitsofreenikko ja ahdistus vakava psykoottis oireinen masennus.

• Sailioruokaa

Tuollainen saattaapi olla yleisempää, kuin kuvittelen.
      Minä en pidä semosist, jotka meikkaa sillein liikaa, ilman meikkiäkin menee luultavasti paremmin kuin meikillä jos kyseinen henkilö on hyvännäköinen.
      Jos haluaa jonkun poika/tyttö ystävän, niin ei kantti ujostella ja olla ylimielinen vaan ihan yksinkertaisesti osoittaa kiinnostusta.

Tuosta nimittely jutusta.
      Ihmisellä on luonne samaistumiseen, kun enimmistä on esim. pahista, muutkin alkavat mennä mukaan ja samaistua siihen ettei joutuisi kiusan kohteeksi.
      En ole huomannut meidän luokalta mitään, olen pääosin sivusta seuraaja, en liiku isoissa porukoissa, kuten kaikki muut (pääosin miespuoliset).

Ps. kaikki eivät ole es-jonneja, en itsekkään ole (en taida maistaakkaan).
      ES:tä pidetään jotenkin hyvänä juomana, no se en ylimainostettu, kun tyypit juo sitä kertoo kamuille (Ilmainen mainonta) ja youtubessa on niit videoit siitä.

" ni ne ei päästäny mua eikä mun kavereita (samanlaisii ku mä) sisään,"
      En oikein usko, että oisit ainoa :).

• kyllästyny tytsy

Niin no, tarkotin varmaa lähinnä meiän porukasta, ku puolet tytöistä on toisesta koulusta, samasta ku ne pissikset. Ei niitä silleen kiusata ku mua(meitä?), vaikka toki eivät hekään läheskään mitään suosittuja ole. (Sori tää sekava teksti, mut oon vähän väsyny)

Ja viä siit nimittelyst ja jonneilusta. Joo tiiän et kaikki ei oo jonneja. Mut kaikki ne pahimmat ES-jonnet on vaa tuupattu meiän luokal :/ . Nii-i, yleensä ne pojat ei piittaa meistä, mut ekaks joku lissu tulee siihen, sitte ne kaks samaa poikaa alkaa uhoon ja ne muut menee mukaan siihe. Ehkä mä yleistän liikaa, sillä tän kirjotuksen jälkee ku kävin faces, nii just yks näistä "mukaan menevistä" pojista tuli juttelee mulle, ja se sano et oon oikeesti ihan mukava, ja pyys anteeks et se on ollu pelle. Ihmettelen vaa et ei oo uskaltanu tulla sanoo päi naamaa... Vaikka tietysti ne liikkuu aina porukas, eikä niitä nää onneks juurikaa vapaa-ajal. Joo tuli vähä pitkä vastaus :D

• Nykynuoriso...

Joo just tätä on nyky yläaste -.- Kaikki tyypit on melkeen sellasii es jonneja ja tytöt hirveitä pissiksii! Ite oon 15 vuotias poika ysillä ja en kyllä oo millään tavalla syrjitty vaikka oon sellainen "viisas" tyyppi niinkuin sinä. Mutta se vain on ettei sille voi oikeastaan mitään vaan pitää jaksaa ********* tai yrittää sopeutuu. Mutta kannattaa olla aina oma ittensä!

• kyllästyny tytsy

Oot kyllä aika oikees, niille ei oikeen voi mitää, enkä ees yritä itte sulautuu joukkoo, vaan tosiaan oon oma itteni :)

• Helpurrr123

Jooh, no ite oon vast 12.... Ja, meidän koulussa, sattumoisin 6lk on siirretty yläkoulun tiloihin, niin et siel on just näit 8-9lk tyttöi, jotka kattoo just mua ja sit mun kavereit sillee halveksivasti ja pitkää jne... Tiiän siis aika hyvin milt sust tuntuu... Sitä on vaa pakko kestää (ei kyl helppoo...) Mut sit ku pääset pois yläkoulult ni helpottaa !

• kyllästyny tytsy

:/ no sulla ei okkaa helppoo, kai se jotenki ku on niin "paljon" vanhempi ja "hyvännäkönen" (siis tunkenu ittensä täytee meikkii) nii voi kattoo sitte itteensä nuorempii ja "ei niin kauniita kuin sinä itse" paheksuvasti. Onhan niitä hyväluonteisiakin, mutta kovin harvassa. Musta se on ihan tyhmää kiusata sun ikäsiä, ku just itte on päässy siitä iästä, ei se ikäero nii hääppöne oo jos on vähänki vajaa, ja sillä tarkotan näitä kuningattariksi luulevia pissiksiä. Mut koeta kestää :), niistä ei kannata välittää.

• lukiossaonihanaa

Älkää peljätkö, lukio on ihana paikka, siellä saa olla sellanen ku haluaa.

Paitsi ei sielläkään kannata olla mikään omituinen joka puhuu itsekseen ja viisastelee tunneilla opettajille.

Ite en varsinaisesti kiusattu oo, mutta kyllä mä huomasin etten kenellekään ollut muuta ku kasa paskaa.

• kyllästyny tytsy

:/ kai sulla on silti siä ees yks hyvä kaveri?

• !
        kyllästyny tytsy kirjoitti:

:/ kai sulla on silti siä ees yks hyvä kaveri?

olen sairas skitsofreenikko ja ahdistus vakava psykoottis oireinen masennus.

• 4352617

He eivät kiusaa teitä ulkonäkönne, kiinnostuksen kohteittenne, harrastustenne, elämäntapojenne tai minkään muunkaan vuoksi josta he nimittelevät.

He kiusaavat koska ette ilmoita kiusaamisesta.

• kyllästyny tytsy

Ummm... Ei ne ny silleen kiusaamalla kiusaa, vaan ne on sellasii pöyhkeitä :D Ja ookko kuullu että jos kertoo opelle, niin varmasti sitte kiusataa viä pahemmin. Oon nähny itte tällästä aika paljon. Katos en mä oo kiinnostunu niistä ja niitten mielipiteistä.

• IsThisRel ?

Niitä on joka koulussa, itseään ajattelevia paskoja, mutta ei kannata välittää. Munkin kaveriporukka erottuu selvästi muiden joukosta, jonka takia ollaan silmätikkuja. Aluksi se oli ahdistavaa, mutta sitten loppupeleissä ajattelee, kumpi tässä onkaan järkevämpi ? Kiusaamisessa ei ole mitään järkeä, ja yleensä nämä ihmiset kiusaavat toisia koska ovat kateellisia, tai heillä ei henk. koht. elämä mene hyvin, jolloin purkaa omia ongelmiaan saamalla toisille pahan mielen.
      Älä välitä heistä, vaan jätä heidät omaan arvoonsa. Jonain päivänä he tajuavat kuinka idiootteja itse ovat silloin olleet.
      Itselläni koulut kohta loppuvat, ja olen niin onnellinen kun pääsen lissuista viimein eroon.

• Jos alkaa vittuileen sano: No kiva ku sä oot nii täydellinen. Olen pahoillani että en voi miellyttää itselläni teitä enemmän !

Kokemusta ja toimii

Eettä alkaa pissiksiä vituttaa :D

• kkkko

Noo mitä mä nyt itse oon kattonu yläasteel silloi aikoinaa tota menoo ni tollasee kommenttii vastattii nauramalla ja sen kommentin heittäjää kiusattiin entistä enemmän. Pitää vaa näyttää että ei kiinnosta, vaikkapa vaan vastata että selvä ja tuhahtaa ja kattoa omi kavereita silmiä pyöritellen ja jatkaa puhumista jostain muusta.

• ...

Pissiksillä on kusta päässä, siitä se nimitys varmaan osittain tuleekin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      2960
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2741
    3. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      33
      2549
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      38
      2451
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      50
      1938
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1569
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1483
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1287
    9. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1213
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      73
      1070
    Aihe