Tässä kännykät ryhmässä on seuraavat osiot:
Benq Siemens
Datayhteydet
iPhone
Liittymät ja palvelut
Motorola
Muut kännykkämerkit
Nokia-puhelimet
Samsung
Sony Ericsson
Mielestäni pitäisi saada myös "Kännykät yleensä" tai vastaava, jossa voisi keskustella yleensä kännyköistä tai useamman eri valmistajan kännyköistä. Tällä hetkellä on yleisempää kännyköitä koskevaa aihetta vaikea sijoittaa mihinkään valmistakohtaiseen osioon. Myöskään muut "Muut kännykkämerkit" ei oikein sovellu tähän.
Mitä mieltä olette?
Laitoin tämän viestini paremman osion puuttuessa Nokia-osioon, koska oletan, että siinä on paljon lukijoita.
"Kännykät yleensä" osiota kaivataan
9
130
Vastaukset
Itsekin olen kaivannut kyseistä keskustelualuetta tänne Kännykät ryhmään. Se helpottaisi paljon kysyjiä, sillä siellä voisi kysyä kaikkea kännyköihin liittyvää ja kaikista kännykkämerkeistä. Sen nimi voisi olla "Yleistä kännyköistä"
- fghfhfhfhg
onhan yleistä big brotheristakin palsta
Asiaa puhut. Saa nähdä, kuinka kauan ihmiset yleensäkään sietävät tätä
"formaattia", on se sen verran sekava ja vaikeasti hahmotettava. Edellisessä asiat olivat jollain lailla käsiteltävissä. Yhdellä silmäyksellä näki, mihin viestiin ja milloin oli vastattu jos oli kiinnostunut toisten välisistä keskusteluista. Omaan viestiin saa kyllä ilmoituksen sähköpostiin, kun on kirjautuneena.
Tuo top 10 huvittaa, kun siellä esim. auto- ja liikennepuolella kummittelee vuosikausia jokin vanteen reikä otsikoissa.- ehdottaja.
kannattaa tehdä ehdotus tuonne........
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5556- Turhaa...
Ei auta mitään, on yritetty.
- Granny
Britanniassa tehdyn selvityksen mukaan Facebook on mukana yllättävän monessa avioerotapauksessa. Vuonna 2011 Facebook oli aiheuttamassa 33 prosenttia avioeroista Britanniassa. Luku kasvoi 20 prosentilla vuodesta 2009.
- jep jep
Ool rait
- Iso Jooseppi
Oiskohan sellainen kännykät yleensä -osio vielä enempi haistattelu osio?
Täälläkin tuntuu olevan kovasti pettyneitä Nokian käyttäjiä, joilla ei välttämättä enään ole Nokiaa, tai se on saatu tyhmältä isältä ja sillä on pärjättävä. - Nokia uskovainen
Yleisesti kännyköistä kysyisinkin, onko Nokia huhut massiivista kapuloiden heittelyä kilpailijan taholta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437