Yritysten tehtävät
-------------------------
1. Tuottaa voittoa omistajilleen
2. Tuottaa voittoa omistajilleen
3. Tuottaa voittoa omistajilleen
Yritysten "EI"-tehtävät
---------------------------------
1. Elättää laiskoja duunareita
2. Kiinnostua duunareista muuten kuin työkaluina
3. Toimia sosiaalisina kokoontumispaikkoina
4. Tarjota laiskoille duunareille mitä älyttömimpiä etuja, joista naurettavimpiin kuuluu ns. "lomaraha" (huomaatteko ironian?)
5. Maksaa laiskoille duunareille tekemättömästä työstä (ks. kohta neljä)
6. Osallistua laiskojen duunareiden perhe-elämään
7. Maksaa liikaa sellaisesta työstä, minkä voi tehdä halvemmallakin
8. Suosia mitään tiettyä maata, aluetta tai kansallisuutta
9. Kiinnostua laiskan duunarin jatkosta sen jälkeen kun välttämätön työsuhde päättyy
10. Pitää työntekijöistään millään muulla tavalla huolta kuin välttämätöntä jotta duunari suoriutuu työtehtävästään maksimaalisella teholla.
11. Jättää valvomatta laiskoja duunareita ja pitää huoli sitä, että nämä tekevät määrätyt työt niin hyvin kuin mahdollista annetussa ajassa.
12. Kuunnella laiskojen duunareiden mielipiteitä tai ajatuksia, koska kun pää on täynnä viinaa ei sinne mahdu pienintäkään kehittämisidean poikasta.
jne.
Kerrataampas vielä
4
80
Vastaukset
- näin on näreet
Olen samaa mieltä. Ei kannata ottaa laiskoja duunareita elätettäväksi. Yrityksen omistajien kannattaa tehdä itse kaikki työt niin ei tarvi maksella lomarahoja laiskalle duunarille.
- ahkera duunari
Veäppä tumppuun.................
- JohTajaKo?
AP:n firma kuulostaa paskalta firmalta, joka ei tajua parastaan. Ihan vaikka kuinka monet tutkimukset todistavat järjestelmällisesti että työntekijän hyvinvointi ja mieliala on yritykselle yksi parhain menestyksen avaimista.
Hei, sinä 80 -luvun pikkupomosta kehittynyt isopomo, tule jo 2000 -luvulle.- pullamössö!!!!
Niinpä yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa että yritys selviää kuluista!
Kuluja ovat: palkat, verot, lainananhoito, koneet, työkalut, vuokrat, työvaatteet, ajoneuvot, puhelimet,.......jne
Mikä aloittajalla mättää? Jos pelisäännöt ei kelpaa niin ovi kiinni ja muualle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606354- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252616- 212228
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551798- 271736
- 251530
- 491422
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 321388