Kerrataampas vielä

yrityksen tehtävät!

Yritysten tehtävät
-------------------------

1. Tuottaa voittoa omistajilleen
2. Tuottaa voittoa omistajilleen
3. Tuottaa voittoa omistajilleen

Yritysten "EI"-tehtävät
---------------------------------

1. Elättää laiskoja duunareita
2. Kiinnostua duunareista muuten kuin työkaluina
3. Toimia sosiaalisina kokoontumispaikkoina
4. Tarjota laiskoille duunareille mitä älyttömimpiä etuja, joista naurettavimpiin kuuluu ns. "lomaraha" (huomaatteko ironian?)
5. Maksaa laiskoille duunareille tekemättömästä työstä (ks. kohta neljä)
6. Osallistua laiskojen duunareiden perhe-elämään
7. Maksaa liikaa sellaisesta työstä, minkä voi tehdä halvemmallakin
8. Suosia mitään tiettyä maata, aluetta tai kansallisuutta
9. Kiinnostua laiskan duunarin jatkosta sen jälkeen kun välttämätön työsuhde päättyy
10. Pitää työntekijöistään millään muulla tavalla huolta kuin välttämätöntä jotta duunari suoriutuu työtehtävästään maksimaalisella teholla.
11. Jättää valvomatta laiskoja duunareita ja pitää huoli sitä, että nämä tekevät määrätyt työt niin hyvin kuin mahdollista annetussa ajassa.
12. Kuunnella laiskojen duunareiden mielipiteitä tai ajatuksia, koska kun pää on täynnä viinaa ei sinne mahdu pienintäkään kehittämisidean poikasta.
jne.

4

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on näreet

Olen samaa mieltä. Ei kannata ottaa laiskoja duunareita elätettäväksi. Yrityksen omistajien kannattaa tehdä itse kaikki työt niin ei tarvi maksella lomarahoja laiskalle duunarille.

• ahkera duunari

Veäppä tumppuun.................

• JohTajaKo?

AP:n firma kuulostaa paskalta firmalta, joka ei tajua parastaan. Ihan vaikka kuinka monet tutkimukset todistavat järjestelmällisesti että työntekijän hyvinvointi ja mieliala on yritykselle yksi parhain menestyksen avaimista.

Hei, sinä 80 -luvun pikkupomosta kehittynyt isopomo, tule jo 2000 -luvulle.

• pullamössö!!!!

Niinpä yrityksen tehtävä on tuottaa voittoa että yritys selviää kuluista!
        Kuluja ovat: palkat, verot, lainananhoito, koneet, työkalut, vuokrat, työvaatteet, ajoneuvot, puhelimet,.......jne

Mikä aloittajalla mättää? Jos pelisäännöt ei kelpaa niin ovi kiinni ja muualle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6354
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3302
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2616
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2228
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1798
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1736
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1530
    8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1422
    9. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1388
    Aihe