Hei!
Onko teillä kokemuksia Alanyan hotelleista.. Olemme varaamassa matkaa kesälle 2012. Mieluiten all inclusive ja lähellä keskustaa ja rantaa.
Mikä hotelli?
5
354
Vastaukset
- haned
Moikka !
Itse en suosittele all inclusiveja, sillä Turkki on täynnä ihania ravintolaita ja hyviä ruokia. Hotelli esimerkiksi mitä voin itse suositella lämpimästä on May Flower, erittäin hyvällä paikalla, huoneet laadukkaita, henkilökunta mitä asiallisinta ja ystävällisintä.
Jos kuitenkin haluat all inclusiven niin sitten en osaa auttaa:)- ätaturk ;)
En myöskään suosittele all inclusiveja,paitsi jos on lapsiperhe kyseessä ja viikon matka.
Samaten suosittelen May Floweria,kaikintavoin hyvä ;))
- f
Aramis, May Flower, Margarita, Club Sidar, Cleo South Princess....
- Alanyaya istiyorum!
Ehdottomasti AI! :) Karat on hyvä vaihtoehto. Hyvät ruuat, terävät paukut, priva ranta & beach club jonne ilmainen kuljetus ja lähellä kaikkea! :D Huippu paikka! Karatia myy ainakin Nazar.
niin mäkin mayfloweria suosittelisin:) tosi hyvä paikka:) sitte bazaarit ja kaikki lähellä.:)
Taas toukokuus mennään alanyaan ja mayflower:):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275