Olen miettinyt, että mitkä seikat loppupeleissä ratkaisevat kumppanin sopivuuden. Ei omasta mielestäni oikeastaan kannata vetää johtopäätöstä toisesta pelkän kuvan perusteella eikä välttämättä vielä edes niiden tietojen, joita henkilö on asettanut itsestään näkyville.
Toki siitä saa jo vähän osviittaa, minkä luontoinen ihminen voisi olla kyseessä, jos on antanut itsestään tietoja. Kaikki ei kuitenkaan aina ole sitä miltä näyttää. Tiedän, että suuri osa ihmisistä ei tiedä, kuinka oikeaoppinen seuranhakuilmoitus luodaan. En itse ole todellakaan mikään asiantuntija sen suhteen. Tuumasin tässä kuitenkin sellaista, että onko nykymaailma todella niin raaka, että se edellyttää täydellisen ilmoituksen tekemistä kumppanin löytämiseksi. Ihminen voi olla pohjimmiltaan toisen odotuksia vastaava, vaikka ei osaisi tehdä oikeaoppista ilmoitusta. Mielestäni seuraa haettaessa kannattaisi ennemmin katsoa kuin katua, eikä torjua heti ensinäkemän perusteella.
Samaa voisi sanoa kuvasta. Onko siinä kuvassa jokin sellainen ratkaiseva piirre, kun sitä vaaditaan heti kättelyssä? Entäpä, jos kuva ei miellytä omaa silmää, sittenkö ollaan vain hissukseen eikä puhuta toiselle halaistua sanaa? Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt, että voiko ihminen todella olla niin pinnallinen, että torjuisi toisen ihmisen kuvan perusteella. Ja eniten ällistyttää se, että jos toiselle laittaa viestiä, niin sitten ei tule minkäänlaisia perusteluja siitä, miksi seura ei kelpaa.
Tällaisia mietteitä pyörittelin päässäni, kun olen viimeaikoina harkinnut oman seuranhakuilmoituksen laittamista nettiin - ehkäpä juuri Suomi24:seen.
Asiaa Suomi24 Treffeistä
4
90
Vastaukset
- :o
Veti kai aika hiljaiseksi muut lukijat...
Anyway, olen itsekin huomannut tämän pinnallisuuden joissakin tytöissä, kun olen seuraa hakenut. Olen myös melkeinpä salaa toivonut, että joku kirjoittaisi tästä aiheen, jotta tätä lukevat tytöt tuntisivat kenties pienen koputuksen omassatunnossa.
Ilmeisen selvältä vaikuttaa, koska lukukertoja on jo tuon verran eikä kukaan ole toistaiseksi vastannut minun lisäkseni tähän lankaan. Nyt olisi hyvä aika koittaa selittää ja perustella toimintatapojaan itse kunkin, joka tätä lukee. - PidetäänTääAiheYlhää
llä!!!
- Miisu .,
No, itse en ainakaan vastaa niihin lukemattomiin paskaviesteihin (''pannaax?'') yms.
Mutta on tietysti käsittämätöntä, että jos poika laittaisi asiallisen viestin ja kuvan treffipalvelussa, mutta ei saa minkäänlaista vastausta.
Olenpa epäillyt myös, että onkohan kaikki profiilit siellä treffi-osiossa aitoja. (Olen kuullut huhuja, että siellä on tekaistuja profiileja.) - ex nolife =)
Niin, ehkäpä kaikki netistä seuraa hakevat tytöt ovat vaan sellaisia tylyjä siideripissiksiä, jotka valittaa mielessään ´´Hyi vittu kui rumat hiukset tuolla pojalla, en vastaa hähää!``.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4095989- 815333
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484364- 523931
- 523729
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1653429Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1083199Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky533173- 432279
- 492205