Haluamme sinne uudestaan, meistä se oli kiva paikka.
Mikähän olisi keväällä aikaisin vaihe jolloin kannattaa sinne lähteä pidennetylle viikonloppulomalle, sillee että saisi kuitenkin olla suurimman osan ajasta ulkosalla. Viime keväänä olimme pääsiäisen aikaan Roomassa, ja siellä oli silloin jo ainakin meille riittävän lämmintä. Sellainen 15 astetta voisi olla päivälämpötila kuitenkin..
Kävimme viime syksynä Budapestissa.
4
340
Vastaukset
- Matkailijat.
Matkailijat kysyvät lisää;
- mistähän löytyis hyviä webkameroita Budapestista.- JTAUL
Budapest on mun lemppari. Kyllä se vaan on niin että maaliskuu on mulle aina ollu liian aikasta Budapestissä säiden suhteen jos haluaa kunnon kevään tunnun eli Huhtikuussa jo lämpenee. Tuuristahan tää kyl on kiinni voihan maaliskuun lopullakin olla jo ok.
Ehdottomasti paras webkamera löytyy osoitteesta:
http://www.citylive.hu/budapest-belvaros
Pääset itse kääntelemään kameraa mihin suuntaan vaan kun start control-nappi vapautuu edelliseltä kävijältä käyttöösi (paina sitä välillä se näyttää sekunnit jolloin pääset kameran ohjaimiin) sitten painat select camera presets-valikkoa, jolloin vaan valitset valikosta jonkun kohdan(kadun osan) ja kamera kääntyy siihen automaattisesti...kätevää. Kamera sijaitsee ihan Octogon-risteyksen tuntumassa Andrassy-kadulla keskustassa. - JTAUL
JTAUL kirjoitti:
Budapest on mun lemppari. Kyllä se vaan on niin että maaliskuu on mulle aina ollu liian aikasta Budapestissä säiden suhteen jos haluaa kunnon kevään tunnun eli Huhtikuussa jo lämpenee. Tuuristahan tää kyl on kiinni voihan maaliskuun lopullakin olla jo ok.
Pääset itse kääntelemään kameraa mihin suuntaan vaan kun start control-nappi vapautuu edelliseltä kävijältä käyttöösi (paina sitä välillä se näyttää sekunnit jolloin pääset kameran ohjaimiin) sitten painat select camera presets-valikkoa, jolloin vaan valitset valikosta jonkun kohdan(kadun osan) ja kamera kääntyy siihen automaattisesti...kätevää. Kamera sijaitsee ihan Octogon-risteyksen tuntumassa Andrassy-kadulla keskustassa.Lisäys edelliseen viestiini: koneellasi pitää olla Java.
- Matkailijat.
JTAUL kirjoitti:
Pääset itse kääntelemään kameraa mihin suuntaan vaan kun start control-nappi vapautuu edelliseltä kävijältä käyttöösi (paina sitä välillä se näyttää sekunnit jolloin pääset kameran ohjaimiin) sitten painat select camera presets-valikkoa, jolloin vaan valitset valikosta jonkun kohdan(kadun osan) ja kamera kääntyy siihen automaattisesti...kätevää. Kamera sijaitsee ihan Octogon-risteyksen tuntumassa Andrassy-kadulla keskustassa.Thanks a lot. Tarttee odottaa maaliskuulle. Näyttää siltä että maaliskuun loppu on meille sopiva ajankohta. Ainakin ruoka Fatalissa ja tunnelma kauppahallissa on varmasti jo silloin hyvää:)
Meidän harrastus on myös klassinen musiikki, osaatko neuvoa klassisen musiikin konserttipaikkoja Buidapestissa ?
WebCamissä näkyi että kaupungissa oli jouluvalaistus vielä päällä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994290Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743571076- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti109992Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47871- 64861
- 64826
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78801Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796