En nyt tiedä kuinka oikea paikka tämä on tälle, mutta meillä olisi kiltti ja suloinen harmaa 2 vuotias chillapoika vailla uutta kotia. Valitettavasti joudumme hänestä luopumaan allergian vuoksi :/ Toivomme myös että oika saisi todella hyvän ja rakastavan kodin!!
Mukaan tulisi 180 cm korkea ja halkaisijaltaan 60 cm leveä "lintuhäkki" ja kaikki muut tarvikkeet.
Häkki on sen verran uusi ja iso että hinta olisi n 120 e,
Myydään suloinen chinchillauros!
minj:a
3
141
Vastaukset
- chinsufani<3
Onkos se kesy ja viihtyykö se sylissä? :)
- chinsufani<3
onkos kesy, voisin olla kiinnostunut :)
- katri ja mikael
Missäspäin suloinen kaveri on? Olemme kiinnostuneet!
t. chinchilla pariskunta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1402352
Taisit vihdoin ymmärtää
Kuinka hirviö mun silmissä olet/olette. Antaisitte mun vaan nyt olla, että palaudun tästä edes joskus.151801En uskalla liikkua yöllä yksin ulkona
Tai lähteä viettämään iltaa, kun kotiinpaluu myöhään ei tunnu hyvältä. Kerroin tuon yhdelle miehelle. Arvaa mitä hän va1841688Päivän persu: Maahanmuuttajat ovat "rupusakkia"
Voi Petteri parkaa 🤣 "Kansanedustaja Mauri Peltokangas (ps) kutsuu kolmansista maista Suomeen muuttavia ihmisiä rupusa4401593Tänään sen huomasin ja se tuntuu
Vapauttavalta. Saavuttomaton rakkaus on loppunut. En tunne enää kaipuuta enkä rakkautta. Nyt voin alkaa taas elää eikä t1211385Miten yrität saada tilannetta eteenpäin
ettei jäätäisi päikoilleen, missä kumpikin ikävöi omalla tahollaan?791169- 1021130
Et tule koskaan löytämään tällaista syvyyttä kenestäkään toisesta
Jos vaan tietäisit, kuinka paljon tunnen sinua kohtaan. Jos vaan tietäisit, miten paljon merkitset minulle.921079Kauneutesi kiinnitti huomioni
mutta oikeesti rakastuin tapaan, miten näet asiat ja kaikki. Olet liian ihana, enkä tiedä miten sen saisin sanottua.331042En ymmärrä
Miksi ikinä olen mitään hyvää tuntenut sinua kohtaan. Koskaan et ole mitään hyvää halunnut mulle.92979