Onkos kukaan ostanut silmälaseja Hua Hinista vai onkos moisessa mitään järkeä? Olen kyllä kuullut että Thaimaasta saisi edullisesti laseja mutta mikä mahtaa olla esim. linssien laatu verrattuna kotimaisiin? Entäpä mitä räätäliä suosittelisitte? Niitäkin on kai joka nurkalla...
Silmälasit Hua Hinista?
7
386
Vastaukset
- miesten ilo Thai.;)
Specsavers, sieltä saat samaan hintaan vastaavat ja ei tarvi mennä. 9000km päähän. Takuukin pelittää.
- rillit!
Minä hankin lasit Pattayalta pari vuotta sitten ja sain ja edulliset hyvät lasit.
Tokihan Specsaversillakin on halpoja versioita.
Linssit olivat tunnettua Hoya-laatua. - 121212jep
Olen vuosien varrella teettänyt monet lasit Hua-Hinissä.Siellä on aivan yhtä
hyvät,jos ei paremmatkin laitteet optikolla/silmälääkärillä.
Silmälasit ovat edulliset,mutta niinhän ne alkavat olla Suomessakin,kannattaa
vertailla hintoja,jos esim.Nissenillä saa 3 lasit yhden hinnalla tuskin halvempaa
on Huassakaan.Silmälasien laatu on siellä linssienkin osalta hyvä ja ammattitaitoa on,ei tarvitse "reseptiä" Suomesta.Ja tarvittaessa pääsee myös
silmälääkärille.Liikkeissä,joita alkaa olla pilvinpimein puhutaan hyvää englantia
ja suomeakin melko hyvinYksi tykkää yhdestä,toinen toisesta liikkeestä,itse olen
asioinut Time-Optical liikkeessä ja ollut kovin tyytyväinen.
Räätälit ovat luku sinänsä,eipä niitä juurikaan osaa suositella,yhdessä liikkeessä on Tarja Halosen kuva ikkunassa ja varmaan vetää väkeä,laadusta
en tiedä,jossain liikkeessä luvataan Anttilan hinta...... no siinäpä valintaa.
Joskus olen onnistunut,joskus en.Totuuden nimissä miesten vaatteet kyllä
onnistuvat,naisten ei niinkään....
Onnea vaan matkaan. - Matkaaja
Matkaaja kiittää vinkeistä :)
- talvikotiasukas
121212 puhuu asiaa ,lasit HARKITEN hintaa,laadussa kyllä löytyy. Räätälit kiertäisin kaukaa,Thaimaan valmisvaatteetkin ovat tasokkaita oikein ostettuna mutta ei suinkaan halpoja enään joten mistä ostaa siinäpä kysymys mutta ne ns. räätälit on tosi arvoituksellisia ja ei suinkaan halpoja liikkeitä,mahd. tula petetyksi on suuri joskin joskus myönteitäkin on kuulunut mutta viimeaikoina aina vain vähemmän.
- Monitehot
Olen ostanut joka vuosi Huahinistä silmälasit,niin nytkin Jouluna.
Hintahaitari liikkeestä riippuen suuri.
Siam opticalista sain monitehot hoyan-linsseillä 8000 BTH,ja ovat kyllä
erittäin hyvät,charon optikalissa pyydettiin 30 000 BTH.
Vertailu kannattaa aina, - Matkaaja
Kiitos Monitehot! Täytyy käydä ainakin tarkastamassa tuo Siam optical, kuulostaa se sen verran edulliselta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705