Nyt pitää jo alkaa huolestua Oulujärven tilasta, mikäli asiat menee Talvivaarassa, kuten Ylen uutisissa kerrottiin. Eli jatkossa Talvivaarassa tullaan käyttämään lipeää ja rikkihappoa kymmeniä tonneja enemmän kuin nykyään, koska uraanin rikastaminen vaatii näin. Kysymys on samoista myrkyistä joilla suolattiin lähijärvet tyystin ja pitkäksi aikaa. Ihmettelen, että Talvivaaran pomot väittää ja vähättelee jo tässä vaiheessa kirkkain silmin, kun ei edes tiedetä mitkä vaikutukset tulee olemaan jatkossa. Epäilen vahvasti, että ei ole hyviä uutisia tulossa, kun uraanin rikastaminen alkaa (jos se sitten alkaa).
Uraania Talvivaarasta
7
151
Vastaukset
Taetaa jeätyö poekkeoksellisen myöhään meijän meri, on meinoan sen verran suoloella nuo talavivoaran kaevosherran kutaleet lutranneet.
- jorekuhmosta
Meressähän onkin suolainen vesi, joten siitä on vasta tulossa Kainuunmeri. Olisiko se parempi, että uraani dumpataan suoraan Kainuun "puhtaaseen" luontoon??
Toki haaskakarhujen kuvaaminen pimeässä kävisi helpommin, kun ne hohtaisivat. - Hysteerikko
Eikös ne paskat Pohjanlahdessa olleetkaan.
- vajakki
en voi muuta sanoa että olette työ sotkamolaiset yksiä metsäsikoja.
- se olin minä koko ajan
Kiitoksia Vajakki!Niinhän me ollaan ja meidän vesiä ei sotketa! Me kävellään rinta rottingilla kun olemme saaneet laitettua kampoihin kasvottomalle pörssiyhtiölle!Kiitoksia vielä kerran!
- säteilijämies
Sotkamon uraani pitäisi lähettää Puolangalle, että sielläkin säteilisi edes jossain.
- 24
Tuleehan se paskavesi tänne kuitenkin hulevetenä.Ei täältä niin vain pois pääse,saatana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944