kone ei jaksa välillä mennä kiinni, miksi?

Hei.

Mikä on , kun konetta sammuttettaessa, kone jää junnaamaan kirjautumaan ulos eikä jaksa sitten sammua? Onko minulla liikaa tavaraa koneella vai mikä? Se ei aina sitä tee mutta tarpeeksi usein ja on suhteellisen rasittavaa. Kone vuoden vanha windows 7.. HP:n siis

4

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama Vistal

Mulla sama ongelma, mutta käyttiksenä Vista. Joskus käy näin ei aina.

• Imen Boobs

Kohtuullisen normaalia silloin kun jossain on bitti poikittain. Parempi antaa vaan sammua hitaasti, mutta jos on vielä esim. puolen tunnin päästä junnaamassa niin sammuttaa sitten virtanapista. Kannattaisi ehkä poistella niitä turhia ohjelmia sotkemasta, HP:lläkin niitä varmasti on vaikka kuinka paljon joilla ei tee yhtään mitään mutta käynnistyvät taustalle sotkemaan

• jojjojjojojojojojo

Lataa netistä CCleaner eli sellainen turhien roskien poisto ohjelma ja poistaa myös cookies ja ym ym turhaa roinaa koneelta , jos et oli koskaa vetäny sitä niin voi poistua jopa 400-1000 mb paskaa koneelta .

• CCleanerila puhdistin koneen ja auttoi asiaa..nyt sama homma jatkuu taas ja ajoin CCleanerin ja nyt se ei sitten enää auttanutkaan ..mitäköhän sit voisi kokeilla?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      87
      3825
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      81
      3340
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      71
      3247
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      70
      2800
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      51
      2404
    6. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      50
      2101
    7. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      67
      1943
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      42
      1921
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1739
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1718
    Aihe