Hei.
Mikä on , kun konetta sammuttettaessa, kone jää junnaamaan kirjautumaan ulos eikä jaksa sitten sammua? Onko minulla liikaa tavaraa koneella vai mikä? Se ei aina sitä tee mutta tarpeeksi usein ja on suhteellisen rasittavaa. Kone vuoden vanha windows 7.. HP:n siis
kone ei jaksa välillä mennä kiinni, miksi?
4
117
Vastaukset
- sama Vistal
Mulla sama ongelma, mutta käyttiksenä Vista. Joskus käy näin ei aina.
- Imen Boobs
Kohtuullisen normaalia silloin kun jossain on bitti poikittain. Parempi antaa vaan sammua hitaasti, mutta jos on vielä esim. puolen tunnin päästä junnaamassa niin sammuttaa sitten virtanapista. Kannattaisi ehkä poistella niitä turhia ohjelmia sotkemasta, HP:lläkin niitä varmasti on vaikka kuinka paljon joilla ei tee yhtään mitään mutta käynnistyvät taustalle sotkemaan
- jojjojjojojojojojo
Lataa netistä CCleaner eli sellainen turhien roskien poisto ohjelma ja poistaa myös cookies ja ym ym turhaa roinaa koneelta , jos et oli koskaa vetäny sitä niin voi poistua jopa 400-1000 mb paskaa koneelta .
CCleanerila puhdistin koneen ja auttoi asiaa..nyt sama homma jatkuu taas ja ajoin CCleanerin ja nyt se ei sitten enää auttanutkaan ..mitäköhän sit voisi kokeilla?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329