Nintendo 3ds ei "lue" pelejä

Apujakaipaava

Elikkäs.. Poikani Nintendo 3ds ei enää "tunnista" pelejä. Epäilen pojan kaverin ottaneen pelin pois vetämällä (ei siis painanut peliä ja pompauttanut sitä ulos kuten kuuluu), sillä nyt kone ei tosiaan tunnista mitään peliä kun sellaisen paikalleen laittaa. Mitään ei "helise" tai ole irti korttipaikassa.
Muuten kone toimii ihan normaalisti.
Mitä ihmettä tuolle koneelle voisin tehdä? Mihin sen voisi viedä tsekattavaksi (asumme Helsingissä) vai onko mitään itse tehtävissä? Kone on ostettu aikanaan cdon.comista..
Apuja ja asiallisia vastauksia otan kiitollisena vastaan..

4

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • motelliasasdsfegf

kysykää myyjälikkeestä apua

• aa

kokeilkaa eri pelejä

• NtdoFreak97

Jos on takuu vielä, niin tarkistukseen--->

• ninttermno

tai syy voi olla semmonen että konsoli on joko pal konsoli(euroopan versio) tai amerikan tai kiinan ja japanin versio ja pelit eri alueesta. 3ds on katsos aluelukittu (jota olen erittän jyrkästi vastaan), ja se tunnistaa vain pelejä samasta alueesta. itse olen hankkimassa amerikasta 3ds konsolia. hankin 3ds pelit jenkeistä ja ds pelit suomesta. mutta dsi pelejä ei voi myöskään pelata koska ne ovat aluelukittuja:/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      149
      1757
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1611
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      30
      1222
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1151
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      91
      1103
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      971
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      351
      943
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      829
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      791
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50