Elikkäs.. Poikani Nintendo 3ds ei enää "tunnista" pelejä. Epäilen pojan kaverin ottaneen pelin pois vetämällä (ei siis painanut peliä ja pompauttanut sitä ulos kuten kuuluu), sillä nyt kone ei tosiaan tunnista mitään peliä kun sellaisen paikalleen laittaa. Mitään ei "helise" tai ole irti korttipaikassa.
Muuten kone toimii ihan normaalisti.
Mitä ihmettä tuolle koneelle voisin tehdä? Mihin sen voisi viedä tsekattavaksi (asumme Helsingissä) vai onko mitään itse tehtävissä? Kone on ostettu aikanaan cdon.comista..
Apuja ja asiallisia vastauksia otan kiitollisena vastaan..
Nintendo 3ds ei "lue" pelejä
Apujakaipaava
4
436
Vastaukset
- motelliasasdsfegf
kysykää myyjälikkeestä apua
- aa
kokeilkaa eri pelejä
- NtdoFreak97
Jos on takuu vielä, niin tarkistukseen--->
- ninttermno
tai syy voi olla semmonen että konsoli on joko pal konsoli(euroopan versio) tai amerikan tai kiinan ja japanin versio ja pelit eri alueesta. 3ds on katsos aluelukittu (jota olen erittän jyrkästi vastaan), ja se tunnistaa vain pelejä samasta alueesta. itse olen hankkimassa amerikasta 3ds konsolia. hankin 3ds pelit jenkeistä ja ds pelit suomesta. mutta dsi pelejä ei voi myöskään pelata koska ne ovat aluelukittuja:/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683021
- 922825
- 492057
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201525- 151319
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51298Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131281Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131233Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241202- 171188