Mitä tarkoittaa käytännössä tuo synkronointi. Jos laitan päälle tekstiviestien synkronoinnin lisälaitteeseen esim. siskoni puhelimeen niin meneekö kaikki testarit mitä vastaanotan ja lähetän, myös siskolleni?? Vai mitä tämä tarkoittaa. Kiitos vastauksistanne!!
Tekstiviestien synkronointi??
8
3940
Vastaukset
Omassa Androidissani on "SMS Backup " -niminen appletti, se synkkaa oman tekstiviestiliikenteeni Gmailiin.
En tiedä mitä tarkoitat tuolla lisälaitteella, enkä tiedä mistä puhelimesta puhut.. Mutta jos synkronoit omat viestisi siskosi puhelimen kanssa niin toki hän sitten ne myös näkee.- nainen3
Kyse on siis Nokia N95 puhelimesta. Kiitos vastauksestasi!
- nainen3
...jatkan vielä asian selventämiseksi. Jos siis asennan siskoni puhelimen lisälaitteeksi ja synkronoin tekstiviestit siihen niin tuleeko kaikki minun puhelimeen lähetetyt viestit myös siskolleni, ja näkeekö sisko kaikki minun lähettämät viestit jotka olen muille lähettänyt??
Siltä se vaikuttaisi. Pointtihan synkronoinnissa nimenomaan on, että tietoihin pääsee käsiksi kahdelta/useammalta laitteelta.
- nnfgfn
toki tällön näkee kaikki,eli ole varovainen jos on jotain arkaluontoista esim.sex
- nainen3
Kiitos vastauksistanne! En ole siskoani synkronoimassa puhelimeeni, oli vain esimerkki.Eilen tutkiskelin puhelintani, ja huomasin ekaa kertaa että tälläinen toiminto on päällä että tekstarit sunkronoitu myös toiseen puhelimeen... ei siskoni vaan erään toisen puhelimeen. Itse en ollu tällästä puhelimeeni asentanut. Vähän järkyttynyt olen tästä.
- nainen3
ja lisälaitteella tarkoitin laiteparia. Oli yhden läheisen kännykkä ohjelmoitu laitepariksi kännykkääni ja Sim- kortin etäkäyttökin oli päällä.... huh huh. Aikamoinen shokki.
- 5230,. (500)
Laite parit tarkoittaa bluetooth yhteyttä eli laiteparia,siinä ei txt viestejä saa lähetettyä vaan laiteparit voivat siirtää keskenään tiedostoja(kuvat,video,musiikki)ilman että vastaanottajan täytyy vahvistaa niitä..ts.laiteparit on ns.luotettavia keskenään,sim kortin etä käyttöä ei kannata miettiä sen enempää,sillä kun joku lisälaite voi muodostaa yhteyden verkkoon puhelimesi bluetoothin avulla,sen voit kytkeä pois päältä..viestejäsi ei siis ole menny kenenkään ulkopuolisen luettavaksi,itselläkin on puhelimissani muutama laitepari tullu laitettua koska se helpottaa esim kuvien siirtelyä puh.toiseen ilman erikseen hyväksyntää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1127733
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1255336Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293557Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1213554Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352584Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191896Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3571544Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?971540Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?691391Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376