Eli aina kun meen aamulla viemään kaneilleni pellettejä, niin poikakani alkaa jahtaamaan meijän tyttökania. Joskus tyttökani juoksee jo ennen karkuun kuin poikakani on tehnytkään mitään :) Joudun antamaan tyttökanille oman ruoka-annoksen kopin päälle johon se menee karkuun. Mutta ei se ole kauheen kivaa ku tänäänki tyttökani melkee loukkas ittensä ku hyppis siin kopin ja ruokakipon välillä. Ennen tälläistä ongelmaa ei ole ollut, mikä olisi neuvoksi? En kuitenkaan kaneja halua erottaa toisistaan! :)
Kanit aamuruualla
8
<50
Vastaukset
- aloittelija978
Ja lisäisin vielä, että muuten kanit ovat ihan normaalisti,mutta ruoka-aikaan se on tälläistä. Ja KIITOS VASTAAJILLE!!!
- Päätelmäni
Uroskani on johtaja ja ajaa naaraan pois koska johtaja on se joka syö ensin...
- aloittaja345
No sitä mäki ajattelin, mut en tajuu miksei naaras voi odottaa sen aikaa vaan pitää tunkea samaa aikaa,koska kyllä ruokaa varmasti jää hänellekkin :)
- Päätelmäni
:D Tohon en osaa vastata
- Pupsit2
Meidän kaneista naaras oli pomo. Jo pienestä asti söivät samasta ruokakiposta ja toinen rohmus suurimman osan, sitten poju lopulta tajus ottaa ruuan hampaisiinsa ja pinkaista pakoon piiloon syömään. Tekee vielä nykyäänkin samaa vaikka naaras on kuollut. Luulee vissiin minun vievän ruuat.
- Aloittajanen986
Meilläkin kanit söi ennen ihan normaalisti molemmat samasta kupista ja sitten välillä söi naaras ja poika meni pakoon mutta nyt tilanne on tälläinen:) Luulen kyllä että johtuu juuri siitä pomottelusta.
Laita ruoat eri kuppeihin eri puolille häkkiä tai laita naaras häkin ulkopuolelle syömään.
- aloittaja54
Kiitos vinkistä! (: olen jo kyllä laittanutkin naaraalle oman ruokakasan jottei poika kiusaa. Voi olla että pitäisi ostaa isompi ruokakuppi, mutta silloin tulee helposti annettua liikaa ja kun naaras on muutenkin vähän paksu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591