Meripihan perhetukikeskus / VO Kaisla

Huolissaan

Hei!

Onko kellään kokemuksia edellä mainitusta laitoksesta, millaiset hoitajat, onko suuri vaihtuvuus? Miten suhtaudutaan lasten isovanhempiin ja muihin omaisiin, pääseekö kuinka kotilomalle. Onko täyttä, lapsia ylipaikoilla?

kaikki tieto tervetullutta...

4

2106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lapsibisnestä?

Netistä löytyy tietoa haulla > meripihan perhetukikeskus < .

Näyttää olevan Helsingin kaupungin sosiaaliviraston ylläpitämä.

Tässä lista toimipisteistä, selaa sivustoja ja lue lisää.

Hyvösen lastenkoti.

Meripihan perhetukikeskus.

Oulunkylä.

Toivola.

Perustettavat ammatilliset perhekodit.

http://www.hel.fi/hki/sosv/fi/lastensuojelu/ammatilliset_perhekodit
      ---

• Lapsivankila.

Pihkapuiston lastesuojeluyksikkö on Helsingin Kaupungin "Lastensuojeuvankilayksikkö.".

Helsingin sosiaaliviraston alaisuudessa toimiva Pihkapuiston arviointi- ja vastaanottoyksikön putkan tilat ovat täynnä ahtaita käytäviä ja huonoa ilmaa.
        Aamuisin täällä on todella kylmää ja kaverit sanoo, että täällä haisee. Ihan kun vankilassa asuisi.

Pihkapuisto on tarkoitettu 13-17- vuotiaille sijaishuollon tarpeessa oleville nuorille, mutta tunnistamisen estämiseksi edes nuorten tarkkaa ikää ei saa mainita.

Nostin tämän Helsingin Sanomissa 23.9.2007 olleen uutisen esiin, joka on ehkä verrattavissa paljon keskustelua saaneeseen Loikalan kartanoon.

Erikoista on se, että tämä Helsingin kaupungin sosiaaliviraston alaisuudessa toimiva yksikkö nousi julkisuuteen, koska oikeusasiamies pyysi Helsingin kaupungilta selvitystä lastensuojelun tiloista.

-Ovet ovat lukossa, eikä niitä saa ilman avainta auki edes siäsäpuolelta.
        -Ikkunat ovat karkaamisen estämiseksi pultattu kiini.
        -Noin puolet palaa kotiin, puolet jatkavat muualle.

Kommentit.
        Onko jonkun lapset olleet kyseisessä paikassa?
        Tämä vaikuttaa keskitysleirin vankilalta.
        Onko tälläinen sadistinen toiminta mahdollista Suomessa?
        Kuka vanhempia, lapsia ja nuoria suojelee tälläiseltä kohtelulta?'
        Miksi lapsiasiavaltutettu, sosiaaliviranomaiset ja presidentti eivät puutu näihin epäkohtiin?

Lue lisää:

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Pihkapuistossa asuvat nuoret kammoksuvat lastensuojeluntiloja/HS20070923SI1KA01qit

---

• VittuMinunAikaaEiTuhlata

Kuopiossa vielä pahempaa !! Eräs joutui odottamaan 10 vuotta että näki tyttönsä koko lapsuus meni tapellessa kun ettivät syytä että saisi lapsen laitettua siajaiskotiin ja ottaa siitä rahat normaali toimintaa. suomessa. Siinä kerkesi perhe jo hajota ajan takia. ONKO TUTTUA ? Liiketoiminnasta kyse lapsikaupassa heillä on myyntitavoitteetkin.

• Anonyymi

Olin meripihassa 2010, paska laitos

• Anonyymi

Totta tuo Pihkapuistosta ja oli homeessakin. Olen entinen nuori.. Tehnyt aiheesta julkaisuja. Tyypillistä, että artikkeli on kadonnut, poistettu..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5199
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3420
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2802
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2608
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1871
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1381
    Aihe