Siinäpä se otsikossa.
Kesällä ostin läppärin aiemman XP-pöytäkoneen jälkeen, niin kaikki on mennyt ihanhyvin. ekana tuli firefoxin nelonen ja siitä vietonen ja sitä rataa. Keskelle kesää tuli joulu.
Mutta nyt uudenvuoden aikaan tuli 9 ja se jumittaa... Se nimittäin toimii kaikessa muussa paitsi videoitten toistoissa. Kun katsot youtubea tai vaikka ylen arenaa, nii se jumittaa lopuksi nii, että videot tökkää siihen ja kaikki prosessit selaimen kohdalta vaativat koko järjestelmän uudelleen käynnistämistä.
Tuliko tässä nyt sitten siirtyminen IE:n ja Operan käyttöön, sillä niillä sain uuden koneen myötä toimimaan MTV3 katsomon, jota tilitakku ei uudesta koneesta huolimatta ole toistanut toimivasti kokoaikaan. Ja sainhan uuden koneen myötä myös IE9 version ja toimivan IE9:n ainakin pariksi vuodeksi.
Firefox 9.01 jumissa
13
268
Vastaukset
- JanneMan
Minulla on täysin sama ongelma, joka alkoi vaivaamaan firefoxia hieman ennen uutta vuotta. Ennen toiminut loistavasti, mutta nyt nimenomaan videota toistaessa koko firefox jumittuu ja järjestelmä käynnistettävä uusiksi. Nyt minäkin haluaisin saada jonkinäköisen ratkaisun tähän ongelmaan.Alkaa sapettamaan!
- adobe flash
Kokeile englanninkielistä Firefoxia - kts viereinen ketju!
- 15+20
Firefox alkaa olla menneen talven lumia. Ei muuta kuin IE9 kehiin, niin ongelmat loppuu.
- entinen ff-fani
En ole vielä kokeillut videoita tällä uudella päivityksellä, mutta nuo tabit ovat nyt sekaisin. Joka kerran, kun suljen selaimen, ne katoavat, ja seuraavan kerran aukeaa vain kotisivu, ei muita. Samalla esim. Ebaysta kirjautuu ulos. Vielä pari päivää sitten pysyin kirjautuneena, vaikka selain oli suljettuna.
Ei kovin hyvä! Minne voi laittaa palautetta? Kukaan ei enää vastaa mistään, kaikki on yhtä virtuaalimössöä.- gfd g fdh gh
Googlasin Firefox feedback ja sinne laitoin palautetta.
- maikkari+mikkis
Hyvin toimii ainakin mulla FF9, MTV3:n vaatii näkyäkseen Silverlight-plugarin.
- Emilia .
Justi, kiitos palstalle. Enpä taida vieläkään hakea tuliketun päivitystä.
Hyvä selain mennyt metsään - entinen ff-fani
Voiko palata entiseen versioon? Miten? Nuo tabit ei edelleenkään toimi, mikä on harmillista.
- takkari
Mielestäni FF9 on hitaampi kuin FF8!
- FF
Minulla sama juttu. 9.0.1 firefox versio kaatui monta kertaa päivässä. Eilen latasin FF beta version 10.0.b6. Tämä tuntuu hieman hitaammalta kuin edelliset versiot, ainakin näin alkuun, mutta katsotaan nyt, jos sentään pysyisi kaatumatta.
- FF
Firefox beta version 10.0.b6 toimi aluksi oikeinkin hyvin, mutta nyt parin viimeisen päivän aikana kaatuu jatkuvasti.
Mikä versio on vakain, osaako joku kertoa?
Mun koneessa samat ongelmat. Ensin luulin, että joko koneessa tai wintosassa onglmia. Nyt näyttäisi siltä, että alkuvuodesta päivitetty Firefox tökkii, erityisesti videoiden kohdalla, mutta saattaa jumittaa windowsin muutenkin niin, että vaatii uuden boottauksen.
Aikani ensin ihmettelin, kunnes kokeilin ajaa samoja videopätkiä Internet Expllorerin kautta, jolloin ne toimivat todella hyvin.
Onkohan tähän olemassa tarjolla ratkaisua? Onko tulossa uusi päivitys? Jos, niin milloin?
Luulisi, että tömö on ongelma niin laajalle käyttäjäkunnalle, että homma olisi jo hyvin hanskassa?
-Pentti- masa
Poista Firefox ja laita ruksi poisto-ohjelman ruutuun,jossa kysytään poistetaanko
kaikki tai jotain siihen suuntaan oli kysymys. Silloin ohjelma poistaa kaikki jämät
mitä siihen kuuluu, kirjanmerkit ja kaikki liitännäiset ja kustomoinnit.
Sitten lataa viimeisin versio 10.0.2 , äläkä mausta sitä millään herkuilla ne alkaa
aikaa päälle hidastelemaan.
Mulla tämä toimi hyvin nyt Firefox toimii hyvin ja nopeasti. Mulla on XP Windovs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi483766Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!4783755Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan303019Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!902180- 1551900
- 1051740
- 1301569
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541430Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.401262Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l71138