Seuraa maailmalle

Joel1111

Hei täällä olisi 22v mies vailla matkaseuraa. Työt loppuivat juuri. Joten päätin että lähden tammikuun puolen välin jälkeen johonkin reissuun. Mielellään kauas :D
Tykkään sekä luonnosta että bilettämisestä. Minusta saa siis seuraa patikointiin ja illalla vaikka sitten parille oluselle. Paikalla ei niin väliä. Viikko tai 2 olisi mukava olla. En ole vielä kauheasti matkustellut. Toivoisin että löytäsin matkaseuraa kun kukaan kavereistani ei pääse näin lyhyellä varoitusajalla. Ei ole väliä oletko mies vai nainen. Iälläkään ei ole nyt niin merkitystä. Mut mielellään kuitenki 18-35v matkaseuraa. Ja se matkaseurakaan tarkoita sitä että tarviisi kokoajan yhdessä tehdä jotain. Sekin olisi kiva jos joku haluaisi huoneen jakaa ja matkakuluja pienentää :) Siis lähtö olisi tammikuun-helmikuun kieppeillä asia on sovittavissa. Ota yhteyttä jos kiinostaa niin voidaan tarkemmin miettiä kohteita ja ajankohtaa.

6

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N4lli

Hei, täältä löytyisi rentoa matkaseuraa! Lähdetkö 23.1. Sharm El Sheikhiin Egyptiin?
      http://www.finnmatkat.fi/varaa/SearchResult.aspx?q=33ec30ecdcf94990b450433322b9c595

Olen 20v. nainen ja viikoksi/ pariksi pitäisi jonnekkin matkalle päästä, että jaksaa kevään keskittyä opiskeluun. Mielellään kauas tosiaan (kohtuu pienellä budjetilla) ja matkaseura olisi mukavaa. :) Töiden takia lähdön pitäisi olla 23. pvä tai siinä alkuviikosta ja samasta syystä minun pitäisi jo maanantaihin 9.1. mennessä tietää, lähdenkö ja kuinka kauan olen. Jos tuo tarjous ehtii mennä tai olisi parempi idea, niin kuuntelen. :)

• Soi-

Heip! Täällä 20v. tyttö lähdössä 6. helmikuuta kuukaudeksi Australiaan. Erityisempiä suunnitelmia en oo tehny, mutta ekan viikon oon ainaki Sydneyssä ja tarkotus ois lähtee siitä itärannikkoo pitkit kipuamaan ylöspäin ja käydä isolla valliriutalla snorklailemassa ym.

Mulla meinas matkasuunnitelmat aluks kariutua siihen kun kukaan kaveri ei päässy lähtemään, mutta sitten aattelin että kerranki kun itellä on koulu/työ/raha-asioiden puolesta mahollisuus niin pakkohan se on lähtee, vaikka itekseen. Ois kuitenki kiva jos ei ainakaan koko matkaa tartteis sooloilla :)

• Joel1111

Soi- Australia taitaa olla liian kaukana minun matkabudjetille ja siellä tosiaan pitäisi olla se kuukausi mielellään kun sinne lähtisi. Muuten kyllä kuulostaisi hyvälle :)

• Joel1111

Moi N4lli Olen ollut nyt sukulaisissa kylässä enkä ole päässyt koneelle. Itseasiassa olen vieläkin, palaan kotia vasta torstaina tai perjantaina. No itse asiaan jos vielä vapaata töistä saat niin olisi mukava saada matkaseuraa :) Olen kanssa nytten lähinnä ajatellut näitä äkkilähtöjä tänne egyptiin/turkkiin jne :) Jos vaikka otat minun puhelinnumeron? 0466155491 niin voidaan tarkemmin katsoa paikkaa ja ajankohtaa :)

Terv Joel

• Joel1111

Matkaseuraa ei ole vielä löytynyt. Tarkoitus olisi suunnata 23-27pv teneriffalle. Joku äkkilähtö vain. Viikon tai kahden matka. Jos kiinnostusta mukaan niin voi ehdottaa myös muita matkakohteita :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4233
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3213
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 136
      936
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe