Onko tollane hyvä aloittelijan aseeksi? Kestääkö viikottaista käyttöä? Onko koneistossa metallia vai onko pelkkä ulkoasu?
Kannattaako ostaa Cybergun Colt M1911 A1 metalliluisti?
7
618
Vastaukset
- S.T.A.L.K.E.R.
Kaveri osti tuollaisen n. kuukausi sitten ja kestää yhä. Ja miksei kestäisi; ase on KWC:n valmistama, mutta Cyberpyssyn lisensoima. Kyljestä löytyy KWC:n merkinnät ja maalatut Cybergunin merkinnät. Sisukset siis luotettavaa KWC-laatua. Kantama on ihan riittävä jousipistooliksi ja kantama ja hoppi ovat hyvät 0.20g kuulilla. Aseen paino jakautuu hyvin metalliluistin ansiosta. Osta jos haluat, saat kyllä hyvän vastineen rahoillesi.
- aloittava softari
Kiitos paljon vastauksesta :)
- S.T.A.L.K.E.R.
Unohdin tosin mainita että lipas on erittäin huono, lippaan jousi näet on kuparia eikä terästä joten se katkeaa tai jumittuu erittäin helposti. Lippaan "kynsi" on myös erittäin heikko ja sen katkettua lipas on käyttökelvoton. Lipasta kannattaa siis kohdella erittäin hellästi tai jättää koko ase ostamatta.
- aloittava softari
Aiheesta poiketen päädyin ostamaan milgearista sähköpistoolin eli cyman desert eaglen. Se on pääasena, mutta en pelaa paljonkaan vielä. Kerran viikossa pieni matsi. Käytän myös Kwc:n glockia. Kai se kestää jonkun aikaa.
- Marked One
S.T.A.L.K.E.R. -imitaattori iski jälleen.
Lippaan kynsi ei ole heikko, vaan se on melko isokokoinen jämäkkä pala muovia. Jousi taas on terästä, magneetti tarttuu siihen. Voi se olla jotain muutakin, jousen materiaaliksi ei valittaisi kuitenkaan mitään, joka katkeaisi helposti. Lipas ei kuitenkaan ole yhtä iso ja jämäkkä kuten aidossa aseessa (tai Maruin versiossa), joten sitä ei kannata paiskoa. - sdfghjkh
onko tuo ase sarjatuli
- yolomies
ei oo se on paras ase softarille ja se on jousiase
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854568
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163493Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392093Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1061307