Kenenkään miehen kanssa mihinkään.Annan vain semmoisen kuvan,että pystyisin,mutta en pysty oikeasti.
En pysty
12
223
Vastaukset
- Oh Nous
Et edes kananmunan? :)
- repesin :))))))
hih, hih, hih, hih, hih, hih,
- s....
Kun kevät koittaa alkaa kollien kiima-aika
- puh.nrosi
Tosimies korkkaa paksunkin kalvon
- voi sinua höpöä
No naisenko kanssa meinasit sit touhuta,jos äijän ryökäle ei kelpaa?
- mä voisin kokeilla
jos oisin se ketä nyhtäsee miekan kivestä ja nousee uudeksi kuninkaaksi mielelläni
- ap.
Olette taas todella lapsellisia.Heti,kun yrittää täällä avautua,niin kaikki nauraa päin naamaa.Olen harrastanut seksiä,mutta---------
- muahan et puijaa
ap, sun nikkis paljasti sut, sähän oot .......
- sun vuorokin tulee
...ja tämänhän siis kirjoitti pahassa puutteessa kärvistelevä mies,,henkilö. :p
- Mulla on tismalleen
sama ongelma = ongelma korvien välissä. Ja tänne kirjoitteluhan tunnetusti auttaa siihen...
- ongelmallinen
Täällä on sama ongelma. Tussua tekee mieli, mutta ei uskalla.
Seksiähän sitä jokainen kaipaa aina silloin tällöin, mutta se luottamus ja suhteen turvallisuus tökkii. Hyvä seksi kaipaa juuri näitä asioita. Pikapanoja voisi verrata pikaruokaan. Ne ovat maittavia herkkuja, mutta pidemmän päälle ne alkavat tökkiä ja käyvät terveydenkin päälle. Taasen luottamukselliset ja turvalliset suhteet ovat kuin 3 aterian viini-illallinen. Pitkiä ja nautittavia. Sitä vaan itse pitää päättää, kumpaa haluaa. Säästellä siihen parempaan vaiko tyytyä halpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618