Ikäkriisi

Vanhentunut

Tää voi ehkä monen mielestä kuulostaa todella paskanjauhannalta tai jopa trollilta, mutta ei.. Tää on totista totta.
Täytin eilen 23v. Valtava ahdistus iski päälle. Olenko jo tosiaan 23v enkä ole saavuttanut oikeastaan mitään? En ammattia, en mitään.... Itkin eilen vuolaasti omassa yksinäisyydessäni sitä että miten "vanha" oon. Tiedän ettei se 23 ole paljoa enkä pidä itseäni vanhempia vanhoina... Jotkut nauraa tälle, mutta koen olevani vanha. Synttäritoivotukset "vanhukselle" ja "ikälopulle" ei todella ylentänyt mieltäni.

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nauti elämästä

Nyt oikeesti pää pystyyn ja lopeta turha murehtiminen! 23 v. on todella todella nuori oikeasti. Sulla on kaikki mahdollisuudet auki elämässä, kunhan lopetat turhan murehtimisen ja alat tavoitella unelmiasi. Voit todella ton ikäsenä hankkia ihan minkä ammatin haluat, jos vain panostat oikeasti. Älä turhaan jää murehtimaan, vaan nauti elämästä.

• mä oo vielä vanhempi

Itellä on kans menossa ikäkriisi. Tuli 24v eilen täyteen. Kaverit on lähes kaikki häipyneet maailmalle ja ne ketkä jäivät niin ovat naimisissa tai vankassa parisuhteessa ja osalla jo lapsiakin joten niitäkään näe kun kerran puoleen vuoteen jos sillonkaan. Eniten ottaa päähän kun en päässyt enkä tajunnut hakea kouluun aikasemmin niin nyt on kaverit jo töissä insseinä ja tradenomeina kun ite olen vasta ekalla. Luokkakikn täynnä 19-20v ikäisiä niin hieman on ulkopuolinen fiilis. Viimeset neljä vuotta on menny kun viemäristä alas. Nauti elämästä on ihan hyvä neuvo mut ei hirveesti ole mistä nauttia...

• ///

Juurikin näin. Onko koulutus tehnyt tehtävänsä ja noussut nuppiin. Vai imeytyykö tämä ympäröivästä yhteiskunnasta. Elämässähän ei ole mitään sääntöjä, ei mitään mitä pitäisi tehdä tai saavuttaa. Kuitenkin koulutuksella ja medialla yms. on saatu aikaan tilanne, että ihmiset oikein haluavat ammatin ja tehdä töitä. Ja tästä halusta heitä voidaan laskuttaa.No, okei lasku menee pääsääntöisesti Suomessa veronmaksajille. Heille saadaan kuitenkin paha olo jos eivät onnistu hankkimaan näitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe