en jaksa tehä asialle mitään, en jaksa edes tumputtaa......taidan mennä kattomaan jonkun kovan 80 luvun action leffan ja tilaan pizzan.
Vittu että panettaa koko ajan
pekkapanokone
10
3911
Vastaukset
- voi resssuaaaaaa
jaksoitko sen kuitenkin tehdä.....
- Ahahpanemua
Oot mies? Tuu panee mua!
Asun oulussa! - bouyyy
Ahahpanemua kirjoitti:
Oot mies? Tuu panee mua!
Asun oulussa!vieläkö kelpais? tääl ois 15 wee oulust;))
- kelpaaako enään
bouyyy kirjoitti:
vieläkö kelpais? tääl ois 15 wee oulust;))
muakin panettaa koko ajan !
oon 14v oulusta
- AhahaPanemua
Sama o_O
oon oulusta 15-20v - kiimainen poika
oon poika 14vuotta oulusta, haluun panna ;)
- ouuulu
18 komee poika oulusta, anyone?
- panetttaaaeikokemust
12v. likka lahest ? kuka haluis?
- kyläkelpaa
15poikaa kans lahest ;)
- alaikäinenhuoraa
14v tyttö kaustiselta d-kupin tissit, blondi, käytän tiukkoja vaatteita kelpaisko samanikäisille pojille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711903- 1161332
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96952
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691