en jaksa tehä asialle mitään, en jaksa edes tumputtaa......taidan mennä kattomaan jonkun kovan 80 luvun action leffan ja tilaan pizzan.
Vittu että panettaa koko ajan
pekkapanokone
10
3851
Vastaukset
- voi resssuaaaaaa
jaksoitko sen kuitenkin tehdä.....
- Ahahpanemua
Oot mies? Tuu panee mua!
Asun oulussa! - bouyyy
Ahahpanemua kirjoitti:
Oot mies? Tuu panee mua!
Asun oulussa!vieläkö kelpais? tääl ois 15 wee oulust;))
- kelpaaako enään
bouyyy kirjoitti:
vieläkö kelpais? tääl ois 15 wee oulust;))
muakin panettaa koko ajan !
oon 14v oulusta
- AhahaPanemua
Sama o_O
oon oulusta 15-20v - kiimainen poika
oon poika 14vuotta oulusta, haluun panna ;)
- ouuulu
18 komee poika oulusta, anyone?
- panetttaaaeikokemust
12v. likka lahest ? kuka haluis?
- kyläkelpaa
15poikaa kans lahest ;)
- alaikäinenhuoraa
14v tyttö kaustiselta d-kupin tissit, blondi, käytän tiukkoja vaatteita kelpaisko samanikäisille pojille ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845