Sony KLD-32EX402 ei vaihda kuvasuhdetta automaatisesti vaikka asetus on automaatinen, manuaalisesti kyllä vaihtaa. Onko mitään muuta tehtävissä kuin koneen vaihto? Itse en ole asetuksista löytänyt apuja.
Sony
2
60
Vastaukset
- digiboksi käyttöön..
Sorry, en minäkään ja siksi itse ostin testauksien jälkeen toisen valmistajan tuotteen. Yllättävän monet myyjät pitävät tv:ssä tärkeänä sitä, ettei näy missään mustaa, vaikka kuvaa jouduttaisiin sitten venyttämään. Venytettynä ihmiset näkyvät leveinä (läskeinä) ja ympyrät soikeina. Jos heillä on omia digikuvia 4:3 -kuvasuhteella, niin venyttävätkö he nekin leveiksi? Käyttäjä saa saada itse päättää, näytetäänkö kuvaa automaattisesti aina alkuperäisellä kuvasuhteella vai venytettynä eli litistettynä.
Aiheesta:
http://www.foolishpassion.org/vidding-tips/aspect-ratio-overdrive.html
ks. Problem #3: Everyone looks squashed down. A fullscreen video was saved as widescreen.
Ai niin, yksi vaihtoehto voi Sonyn kanssa olla digiboksin käyttö. Sieltä voi tulla kuva oikeassa formaatissa. Yksi kaveri käyttää Sonya tuolla tavalla digiboksin kautta vaikka telkkarissakin olisi digiviritin.- tarpakylinen
HTPC:ssä käytän 4:3 suhteisiin lähetteisiin epälineaarista venytystä jolloin ruutu täyttyy mutta porukat ei näytä läskeiltä. Jonkinverran huomaa kuvasta että se ei ole aito 16:9 tai 16:10 mutta verrattuna entisaikojen venytys/litistykseen ero on huomattava. En sitten tiedä osaako nykytelkkarit moista vai onko tämä vaan HTPC-ohjelmistojen erikoisuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050