Meillä ois ensviikolla koulu-uintia mutta ongelma mulla on tämä:
Häpeän ihan törkeesti mun penistä! Pidän uinnista ja liikunnasta...
ja vieläpä luokallani on todellakin sellaisia rääväsuupoikia että saan varmasti kuulla kuuluvani kunnon millikerhoon! ei kiva!
nyt oikeesti vinkkejä onko muilla ollu tälläsiä tilanteita ja mitä ois hyvä sanoo takas jos aletaa kiusaa "sun pikku pippelistä"
Koulu uinti
5
518
Vastaukset
- -12+15-
ei tollasesta kannata välittää, ne jotka sitä tekee on täys idiootteja.
Jokasella se kasvaa omalla ajallaan ihan rauhassa. - sdfh
en mä ainakaa alkais kommentoimaa jonku vehkeest jos sattumoisin se osuis silmiin... ties mitä siitäki ajatellaa ku yhtäkkii sanoisin uimahallissa jollekki jotai "viddu sul on pieni muna"
- novittuarvaa?
sano dissaajille et ne on homoja koska väliittää sun munast!
- 64554546
älä hauku niitä homoks, ne vaan nauraa takasin. sano niille vaikka että ''jahas, mistähän lähtien sinua on alkanut kiinnostamaan minun munani koko, oletkohan sinä nyt ihan hetero?'' TAI ''aha ja mistähä lähi sua on alkanu kiinnostaa mun munan koko, ootkohan sä nyt ihan hetero?''
- Poikajollasama
Ite ens vuonna seiskalle ja siel kuulemma "uimaviikkoja" mut en varma no kummiski 13v ja muna ei kasvanu yhtää ja hävettää. Ite aina yritän olla näyttelemättä mut eikaise ny nii kamalaa oo:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251