Niin tuota tää mun juttu koskee mun kasvoja, ja ei niissä mitään vikaa oo, mutta mulla on vaan aika paljon finnejä ja se on jo melkeimpä aknea.
Oon kokeillu jo melkein kaikkea ihon puhdistus juttuja ja kuorintaa sun muita.
Sitte sain kerran kun kävin lääkärissä niin sellasta rasvaa mitä pitää levittää aina iltaisin ennen nukkumaan menoa.
oon käyttänytkin sitä ja käytän edelleen ja koitan myös edelleen käytää melkeen joka päivä niitä puhdistusjuttuja ja niin...
Mut silti tuntuu että ne ei vaan auta ja ihan kun mulla niitä tulis vaan koko ajan lisää enemmän ja enemmän...
Ja jos teillä on esim. ollu samaa ongelmaa ja teiltä on sitten lähteny ne finnit pois, niin voisitteko kertoa miten ne on saatu pois tai millä aineella, koska se vois ehkä auttaa muakin.
Kasvot...
6
72
Vastaukset
Ootko käyny ihotautilääkärillä? Kipitäs sinne jos et jo oo.
Onko nää sun puhistusaineet samaa sarjaa? Joskus eri sarjaa olevat puhistusaineet 'sekottaa' ihon ja menee vaan pahempaan kuntoon. Ja ethän käytä niitä liikaa, esimerkiks montaa eri puhistusainetta? Muista kosteuttaa iho! (:- tytsy---
Itellä oli sama ongelma,kävin kaks kertaa ihotautilääkärillä,ekalla kerralla sain reseptin sellaseen rasvaan ja sellaseen nesteeseen jolla isommat finnit kuivatetaan pois.Mulla ei ilmeisesti ollu tarpeeks "vahvoja" ne joten mentiin uudestaan sain sillon reseptin vahvempaan rasvaan ja 3 kk antibiotteihin.Mulle ei sillon tosiaan voinut antaa reseptiä vahvempiin lääkkeisiin koska menkat ei ollut alkanut.Itsellä ei ollut siis kovin paha akne.
- Tyttö--hoo
Oon käynyt kyllä yhdellä lääkärillä ja sainkin sieltä sellasta voidetta, mutta se ei oo kauheesti auttanut... niin ehkä pitäis tosiaankin kipittää uudelleen sinne.
Ja juu oon yrittänyt aina aamuin ja illoin kosteuttaa ihoa sellasella ihan vaan tavallaan kasvo vaahdolla, mitä saa apteekista. - haluisinkovastitietä
voisko joku kertoa että tuottaako meikkivoiteen käyttö lisää finnejä ?
- bodishoppityttö
Mulla oli paljon finnejä, mutta ei niin paha et olis ollu melkeenpä akne...Kokeile Body Shopin jotain puhdistus-sarjaa. Esim. ite käytän Aloe-sarjaa, mutta sulle saattais sopia joku vahvempi...Ainoo vaan et ne on aika hintavia :/
Tätä ite käytän:
http://www.bodyshop.fi/tuotteet-kasvot-aloe_vera.shtml - fsafasf
mulla lähti n.90% finneistä A-vitamiinia syömällä ja juomalla 2 litraa vettä päivässä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h492938Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062711Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv372420- 332159
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151539- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771203
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050