Cheerleadingist kiinnostunu

tietämätön

Oon 13-v tyttö ja oisin kiinnostunu alottaa cheerleadingin.Asun Vantaal.Onks jtn vaatimuksii et vois alottaa sen?Esim.pitääks olla notkee jne.. Ja sit voisitteks linkata jotai kivoi vantaalaisii cheerleaderjoukkueit? Kiitti :))

4

70

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cheeppari(;

ei vantaalla kai oo mun tietääkseni jooukkuetta o: ! mut hesassa on ainaki funkyteam ja hac. itte oon harrastanu 2 vuotta melkeen. ja edellyttää pääsyä hyviin joukkueisiin jos on notkea ja vahva :D ja osaa arabifikin / arabivoltin. riippuu haluatko nousijaksi , pohjaksi , takariksi , spotteriksii. jos edustus joukkueeseen aiot pyrkiä niin pitää kai olla harrastanut ennenkin. mut suosittelen lämpimästi aloittaa vaik junnu C tai B joukkueest tai sit mennä iha aloittelija ryhmää. koska A tasoset on kokemattomalle ehk vähä liian vaativiaa. mutta jos on hyvä nii voi toki sinne karsii. itte olen nousija (:

• Cheerleader

Juu eli ei oo mitään vaatimuksii alottaes vaan kaikki taidot karttuu sit treeneis. Tietty onhan siit apuu et osaat esim. kärrynpyörän tai jotain mut sillon ku mä alotin ni en osannu ees sitä :) (ja nyt siis oon junnujen edustusjoukkueessa ja harrastanu 2 vuotta)

Vantaalla ei niitä seuroja oikeen oo, mut Helsingissä sitäki enemmän...

Kuinka pitkä ja painava oot? Sun nosto paikka nimittäin riippuu siitä. Jos pääset ylliksi (se ylimmäinen ketä nostetaan) ni sillon sun pitää venyy paljon jne. mut sitäki ehtii treeneis venyttelee.

Lihakset on kans yks tärkee osa ja niitä tehdäänkin melkein jokaisissa treeneissä ja jos haluut nousta korkeelle lajissa ni omatoimisia lihaksia ja venyttelyy muutenki vaaditaan....

Toivottavasti jotain apuu täst pitkästä, tylsästä ja kirjotusvirheitä täynnä olevasta vastauksesta :D

• tietämätön

Mä oon n.156 cm pitkä, ja 50 kg painava (tiiän oon aika painava ton pituseks, mutta ku mun kasvu on pysähtyny ja paino tulee normaalisti) mä lopetin fudiksen puoltoist vuotta sitte,et kyl mul lihaksii on jonkun verran ja venyttelen joka päivä,enkä silti veny hirveesti et ehkei must ainakaa sitä yllii tuu :))

• parasnousija4ever

aika surkeit vinkkei sulla ''cheerleader'' ite oon iha oulun northern lights:sista pearls:seissä nousijana ja oon pars sielt ,tottakai !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      9
      3772
    2. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      206
      3682
    3. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      130
      3382
    4. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      71
      3362
    5. Korpelanvaara

Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit
      Suomussalmi
      22
      2237
    6. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      25
      1778
    7. Osaatko arvata

Mitä ajattelin?
      Ikävä
      34
      1555
    8. Heippa nainen

Tykkään susta niin että halkeen 😘 Kivaa iltaa. t-mies
      Ikävä
      32