Tyttöni nimeksi tulee Senni Olivia.
Sennin sisarukset:
Kaapo Viljami 6v
Tatu Ilari 5v
Aliisa Eveliina 3v
ja sitten siis vielä tämä Senni Olivia.
TV. Miia Johanna 30v ja Vertti Aleksis 30v
REHELLISTÄ mielipidettä KIITOS!
Senni
7
481
Vastaukset
- Minä
Ihan kivoja nimiähän nuo on mutta en ehkä itse menis antamaan... Mä kun tykkään vähän erikoisemmista nimistä.
- hyyry
Jos pidät erikoisista nimistä, niin ota itsellesi sellainen kääntymällä asianomaisten viranomaisten puoleen, mutta älä lapselle mene sellaista antamaan.
Kyllähän Sennikin kävisi. Mukavia nimiä muutenkin kysyjällä, kun eivät ole noita "erikoisia". - jaaha
Noista ei kyllä kuulu taviksimpiin nimiin mikään
(Matti, Antti, Pekka, Anne, Sanna ym.)..
- onhan
mukavia suomalaisia nimiä. Itse en ehkä laittaisi
Kaapoa pojalleni...hmmm...on ihan ok. Mutta tuo Senni Olivia on ihana samoin nuo muut. - Aurora
Senni ja Olivia eivät sovi yhteen: Senni on vanhanaikainen suomalainen nimi, Olivia taas selkeästi ulkomaalaista perua. Olivia on myös erilainen kuin sisarusten nimet, ja joutaisi siis vaihtoon.
- jade81
Olivia on vanha suomalainen nimi, käytössä jo 1800-luvulla. Tutki ennen ku hutkit.
- Anonyymi
Senni on emohtava nimi en tykkää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059423
- 494591
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421901- 241620
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131381Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381297Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54917Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30893