Oisko antaa mitään vinkkiä palapelin kokoamiseen. Kiitos jo etukäteen!
Palapelin kokoaminen
6
8250
Vastaukset
- Nakki-pakki
No ei siinä kummosempaa, ite alotan reunoista, ja etenen kerros kerrokselta keskemmälle.
- Palat peliin
Kun käännät palat oikeinpäin, voit jo tässä vaiheessa päättää, että laitat erilleen tietyt palat; esim. reunapalat ja pari esim. kuvion tai värin perusteella helposti erottuvaa juttua. Jos sinulla on maisema, niin taivaan raja saattaa olla helppo tehdä, jos kuvassa on esim. ihminen, niin joku vaatekappale saattaa olla helppo tai kuvasta riippuen jokin eläin, tietynvärinen seinä jne.
Voit tehdä ensin reunat, jolloin alat hahmottamaan palapelin kokoa. Tämän jälkeen tee jokin helpolta vaikuttava, väritykseltään erottuva juttu. Etene samalla tavalla; alat pikkuhiljaa huomaamaan, että mitkä palat kuuluvat tiettyyn esineeseen tai henkilöön, ja kun keräät nämä palat yhteen, niin kokeilemalla saat sitten koottua sen valmiiksi.
Yksivärisien pintojen ja muiden vaikeiden kohtien kanssa palojen muodot nousevat pääosaan: tarvitaanko peruspala, tarvitaanko lihava vai laiha pala, tarvitaanko kolmen "nypykän" vai kolmen "reiän" pala vai millainen.
Sanoisin myös, että tekemällä oppii. :) - Fairies
Minä aloitan kulmista ja reunoista. Siitä se etenee pikkuhiljaa ja hyvä tulee.
Nyt minulla on menossa 2000-palainen Melanie Delonin Fairies- palapeli. Todella kiva kuva. Katso palapelikauppa.fi. Jänskättää koska saan valmiiksi.- Anonyymi
Samoin mulla täälä Oulusa, kolmasosan oon kuukaudessa teheny ja nyt on vaikeat värit eesä. Kaksvuotta annoin itelleni tälle aikaa.
- Nisunam
Itse aloitan aina siitä keskustasta eli missä on jokin pääkuva, esim. hevoset. :)
- Anonyymi
Tässä on kiva juttu Elinasta, joka on aika haka palapelien kokoamisessa https://pieniharrastepuoti.com/haaveena-palapelin-kokoamisen-maailmanmestaruuskisat/
Elina kertoo omia taktiikoitaan, miten palapelin kasaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010