niin kun otsikossa näkyy niin onko sako 85 laminated stainless hyvä metsästys ase kaikelle riistalle?
onko sako 85 hunter laminated stainless hyvä metsästys ase?
4
921
Vastaukset
- ononononjoo
Hyvä on ase mutta mitähän kaliiperia tarkoitat? Jos puhutaan "kaikesta riistasta" niin silloin kyllä on jo pakko miettiä mikä on kaliiperi, jos esim puhutaan pelkästään vaikkapa ko. aseesta kaliiperissa .222 niin se ei silloin ole hyvä ase kaikelle riistalle ja ei edes laillinen esim hirvelle.
Kolmenollakasina (308win) alkaa olla jo suomessa hyvä ase kaikelle riistalle.- Yks parhaista
Onhan se ikuinen pyssy just tuo. 308 on kaikelle riistalle, mutta kohdistus on aina tehtävä eri patruunoiden välillä. Mitä lie maksaa?
- 338lm
Hieno ja "ikuinen" peli jos tuon ostat. Kaliberien saatavuus voi olla ongelma.
- se olin minä taas
Varmasti hyvä valinta jos lopakko hyväksyy nuo Sakolaiset.Liekkö hinta 1800e.Siihen hintaan saa jo pelata.Soltun saa viielläkympillä.Siihen bushnellin punapiste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783