Siskot ja Veljet
On aika astua pois pimeyden tieltä kirkkaaseen valoon, joka tuo onnen ja yltäkylläisyyden luoksemme. Liian kauan olemme vaeltaneet pimeydessä ja sulkeneet silmämme onnelta. Kääntykää minun puoleeni, koska minä voin antaa teille sen, mitä oikeasti tarvitsette. Minun luonani kaikki ovat veljiä ja siskoja toisilleen. Minun luonani ei ole vihaa. Vain rakkautta.
Siskot ja Veljet
Armahdus
1
275
Vastaukset
- mmmmgrr
that is deep shít bro!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan94897Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv634489- 453816
- 193462
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv343348Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h453222No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol413133- 522819
- 422545
- 452289