Ostin miehelleni joululahjaksi DNA:lta kanavapaketin. Sain kortin heti mukaan ja kokeiltiin joulun jälkeen eikä toiminut. Viikon päästä menin DNA:lle ja kysyin, miksi ei toimi ja myyjä sanoi, että muistaa kun kävin ostamassa sen, mutta ei näköjään ollut laittanut kanavia kortille. Kului toinen viikko, eikä kanavat vieläkään näkyneet. Marssin takaisin samaiseen kauppaan ja nyt minua palveli eri myyjä, joka kysyi, onko meillä moduulia tv:seen. En tienny, että sellainenkin kapistus tarvitaan ja maksettiin siitä sitten 49 €, saatiin 20 € alennusta. Eikä toiminut vieläkään ja ihmekkös kun huomattiin, että television sisässä olevat piikit olivat vääntyneet kun tökittiin pelkkää korttia sinne ja moduulinkin reiät menivät jotenin ihmeellisesti kun tökittiin sitä jo valmiiksi vääntyneisiin piikkeihin. Piikit siis pitäisi upota moduulin sisään. Menin neljättä kertaa liikkeeseen ja sain uuden kortin ja sanoi, että pitäisi alkaa näkyä kahden päivän sisällä. Nyt kokeillaan sitä digiboxilla. Myyjä sanoi, että sen joka sen minulle möi olisi pitäny olla huolellisempi kanavien "asennuksen" kanssa ja olisi pitänyt kysyä tuleeko kortti tv:seen vai boksiin. Mitä korvauksia tällaisesta voi vaatia?
Mitä korvauksia vaatia?
hooän
1
112
Vastaukset
- Entinen tanan asiaka
Paras korvaus kun lopetat koko asiakassuhteen ja marssit toiseen kauppaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031655
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k831268- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101038Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122743
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708