Viikko aikaa..

traveller first time

Hei, lähden viikoksi lomailemaan New Yorkkiin päin. Lennot sain hankittua erittäin halvalla, mutta hotellista ei ole vielä tietoakaan. Vinkkejä?

Sitte et mitä NYC: istä oikeesti kannattaa ostaa? Nimitäin ei tota rahaa kuitenkaa ihan kauheesti ole. En ole kiinnostunt kaupoista, jotka löytyvät ihan täältä Suomestakin.

Ja saako sieltä halvalla esimerkiski jonkinlaisi spa hoitoja? Tai vaikka manikyyriä yms?

10

467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkkejä mullekki

      Itsekkin mietin noita hotelleja ja mieluusti sieltä manhattanilta ihan.

    • Hotelleista

      Jos tekninen pätevyys riittää pelaamaan Pricelinen kautta jokerihotellia niin kokeilkaa tätä:

      http://www.betterbidding.com/index.php?showtopic=148603&

      Jos ei niin sitten hieman kalliimmalla Hotels.com:in kautta tai vaihtoehtoisesti hakee halvempaa (1-2 tähden) luukkua Manhattanilta. Voi myös hakea parempaa paikkaa sopivien yhteyksien päästä Manhattanin ulkopuolelta (New Jersey/PATH varrelta, bussireittien varrelta tai metrolinjojen varsilta).

    • matkailija-x

      Manikyristejä on joka puolella, eri hintaisia. Chinatownissa taitaa olla edullisia.

      Etsin www.maps.google.comista Manhattania ja sitten etsi lähiseudulta-haulla manicure tai day spa. Löytyy satoja osumia.

      Mitä kannattaa ostaa; kerro mikä kiinnostaa... Itse olen ostanut joka reissulta Tiffanylta jonkin hopeakorun, jotka ovat pitkäaikaisa sijoituksia tai alesta laadukkaan laukun (esim Dooney & Bourke tai Cole Haan), mieluiten ostan vähemmän, mutta laadukasta. Vaikea arvioida ja antaa neuvoja, kun et kerro itsestäsi ja mieltymyksistäsi; mikä on budjettisi, ikäsi, makusi tai sukupuolesi (luultavasti kuitenkin nainen kun manikyyriä ja hoitoja kyselit).

      Sama juttu hotellin kanssa,; milloin olet lähdössä ja kuinka pitkäksi aikaa (tarkoittiko otsikkosi että olet lähdössä viikon päästä vai viikoksi?), mikä on budjettisi/yö sis verot n 15%.

      Muistathan hakea Estan ja budjetoida matkakassaan myös tippeihin rahaa; manikyyrissä ja hoidoissa tipataan n 15% hinnan päälle. Samoin kaikissa paikoissa, joissa on pöytiintarjoilu, maksetaan tippiä 15-20%. Hotellin siivoojallekin on hyvien tapojen mukaista jättää 1-2 $/yö.

    • taas nykkiin
      • hus hus

        niin varmasti löysit


    • ........

      Itse olen ostellut joka reissulla kosmetiikkatuotteita, siellä on paljon merkkejä ja ihania ja laadukkaita tuotteita, joita ei Suomessa saa edes netin kautta.

      Sephora on ihan ykkönen.

      Itse kahdella ekalla reissulla oli pakko ostaa kunnon luksuslaukut, mutta myöhemmillä matkoilla en ole erikseen mitään lähtenyt shoppailemaan. Jos vastaan tulee jokin kiva liike, käyn toki katsomassa, jos jotain kivaa löytyy. Joka reissulta mukaan tarttunut jokunen vaate, muutama kassi, kenkiä ja kosmetiikkaa. Joo ja aurinkolaseja.

      Hauska on myös käydä paikallisilla kirppiksillä tai markkinoilla, sieltä niitä löytöjä saa =)

    • Patuvaan

      me ollaan viime reissuilla käytetty hotwire.com. hotellin varausvaiheessa ei tiedä hotellin nimeä, vain esim tähtiluokituksen ja jotain muita tietoja. joka kerta ollaan saatu hyvä hotelli. voin suositella.

    • ei halpa mutta....
    • Port Cartier

      Mitä NYC:istä oiikeesti kannattaa ostaa. Voi jeesus miten idiootti kysymys.
      Osta pölvästi vaikka hampurilainen

      • Jeesuspölvästi

        Mitähän hyötyä tästäkin vastauksesta oli? (saitko?)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      515
      12858
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      349
      8444
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      38
      7450
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      353
      2529
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      6
      2274
    6. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1967
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1703
    8. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      22
      1520
    9. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      192
      1510
    10. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1343
    Aihe