Kysynpä teiltä, hyvät seropin omistajat, mitä lääkettä suosittelette lemmikillenne, jolla on selvä nenäpunkki. Minä olen omalle karvakamulle saanut "stronghold" lääkkeen, joka ei todellakaan ole tehonnut.. Kallis ja toimimaton lääke, meidän hauveli saanut jo aiemminkin tuon kutinaan. Käsittääkseni jokin antibioottikuuri ois paikallaan Ja kun meillä ei edes ole omaa eläinlääkäriä, niin ehkä joku tavallinen "karvakamun" omistaja vois tietää jonkun lääkkeen!
Sairassairas
4
127
Vastaukset
- kroonikon hoitaja
sitkeästi vaan lääkäriä etsimään. Kyllä joka kunnasta läytyy ainakin kunnan eläinlääkäri. Ja jos ei omasta kunnasta, niin naapurista sitten. Matkaa voi tulla, mutta kyllähän ystävää ajeluttaa
- derder
Siis mitenkäs joku antibiootti auttaisi punkkiin??? Ei mitenkään.
Olen kuullut lääkkeestä nimalta Bayvantic tai jotain, en oikeinkirjoitusta tiedä, jotta on nenäpunkkia lähdetetty. Strongholdista pitää usimmiten käyttää kaksi kuuria peräkkäin, jotta tehoaa. - Apuako?
Voit käydä myös apteekissa kysymässä, onko lääkkeen oltava lääkärin määräämää vai löytyykö sieltä jotain ilman reseptiä. Eläintenkin lääkkeet ovat joskus reseptillä. Kun etsin Googlella, löysin nämä:
"...Muita, erityisesti nenäpunkkeihin tarkoitettavia lääkkeitä on, erikoisluvan vaativa Interceptor, sekä reseptillä saatava laajakirjoinen Milbemax." (http://sensuroitu.net/spk/info/nenapunkki.php)
Eli ei muuta kuin eläinlääkäriä etsimään. - tyhmä-tyhmempi-...
Kannattaa sitten tietää, mitä rotuja siinä sekiksessään on, nimittäin Interceptor ja Bayvantic ovat kiellettyjä collieilta ja collien sukuisilta roduilta, niiden aiheuttamien allergisten reaktioiden takia.
Tämän vuoksi lääkinnällisiä neuvoja ei kysellä tällaisilta palstoila, koska neuvoa voi kuka tahansa asiaan perehtymätön ja neuvo voi olla kohtalokas.
Eläinlääkäri kuin eläinlääkäri neuvoo kyllä puhelimitse ja reseptinkin saa puhelinsoitolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449221
- 785722
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414246- 583744
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543492Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293357- 472578
- 342142
- 401900