Mietin vain (kun tahtoisin tarot, mutta rahatilanteeni on mikä on ja ne sattuvat olemaan aika kalliita) että voiko kortit tehdä itse? Onko kukaan tehnyt tai käyttänyt itse tehtyjä kortteja?
Edelliset korttini katosivat muutama vuosi sitten, joten olen opetellut käyttämään tavallisia pelikortteja. Taroja kuitenkin kaipaisin, sillä niihin luotan enemmän.
Kiitos jos vastailette :)
Voiko itse askarrella toimivat tarotkortit?
5
2500
Vastaukset
- aaainooi
Voi tehdä! Oon ittekkin aatellu piirtää omat ni sit ne tuntuiski enemmän omilta. Aikasemmin teko jäi kahteen korttiin laiskuuden takia. Kunhan vaan tietää ja tuntee kortit et tietää millaset tehdä. Ja hankkii kunnon materiaalit.
Omat nykyiset korttini ovat jostain ulkomailta jostain kirjakaupasta ostetut, maksoivat suunnilleen kai 6 euroa.. Et saa halvallakin kun vaan osuu oikeeseen aikaan oikeeseen paikkaan. - oceanoftears
Korttien tekeminen on kova urakka, jos meinaa koko tarot pakan tehdä. Mutta jos vaikka aloittais suuresta arkanasta. Kun tuntee jollain lailla kortit ja niiden symboliikan, niin voi tehdä omat henkilökohtaiset kortit. Eli lisätä sellaisia pieniä elementtejä ja asioita, jotka sopivat omaan ajatusmaailmaan ja toimivat kortin ajatuksen kanssa. Itselläni oli korttien merkitystä opetellessa tapana piirtää korttien kuvia kirjaan. Samalla aina ajatteli jokaista yksityiskohtaa ja huomas asioita, joita ei ollut ennen huomannut. Sitten piirsin korteista uusia versioita, joihin tein pieniä muutoksia.
Itse pakkaa tehdessä kortin selkäpuoli on tietysti työläs, jos ei jätä sitä valkoiseksi. Mutta eiköhän siinä jonkinlainen sabluuna toimis. Onnea korttien askarteluun. - sagamar76
Luota siihen että joku antaa sinulle kortit. Taloudlellinen tilanteesi on huono. Saisit odottaa kaksi vuotta niin tilanteesi kohonee kyllä!
- sagamar76
Tee itse, hyvää tulee ja se kohentaa myös henkisyyttäsi
- weekeater
Voi olla viesti vähän myöhässä, mutta ABC- huoltsien Kirjatoreilta saa hyvät kortit ohjeineen muutamalla eurolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986148KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495617Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071778- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998