Voiko itse askarrella toimivat tarotkortit?

taroilija

Mietin vain (kun tahtoisin tarot, mutta rahatilanteeni on mikä on ja ne sattuvat olemaan aika kalliita) että voiko kortit tehdä itse? Onko kukaan tehnyt tai käyttänyt itse tehtyjä kortteja?

Edelliset korttini katosivat muutama vuosi sitten, joten olen opetellut käyttämään tavallisia pelikortteja. Taroja kuitenkin kaipaisin, sillä niihin luotan enemmän.

Kiitos jos vastailette :)

5

2519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaainooi

Voi tehdä! Oon ittekkin aatellu piirtää omat ni sit ne tuntuiski enemmän omilta. Aikasemmin teko jäi kahteen korttiin laiskuuden takia. Kunhan vaan tietää ja tuntee kortit et tietää millaset tehdä. Ja hankkii kunnon materiaalit.
      Omat nykyiset korttini ovat jostain ulkomailta jostain kirjakaupasta ostetut, maksoivat suunnilleen kai 6 euroa.. Et saa halvallakin kun vaan osuu oikeeseen aikaan oikeeseen paikkaan.

• oceanoftears

Korttien tekeminen on kova urakka, jos meinaa koko tarot pakan tehdä. Mutta jos vaikka aloittais suuresta arkanasta. Kun tuntee jollain lailla kortit ja niiden symboliikan, niin voi tehdä omat henkilökohtaiset kortit. Eli lisätä sellaisia pieniä elementtejä ja asioita, jotka sopivat omaan ajatusmaailmaan ja toimivat kortin ajatuksen kanssa. Itselläni oli korttien merkitystä opetellessa tapana piirtää korttien kuvia kirjaan. Samalla aina ajatteli jokaista yksityiskohtaa ja huomas asioita, joita ei ollut ennen huomannut. Sitten piirsin korteista uusia versioita, joihin tein pieniä muutoksia.
      Itse pakkaa tehdessä kortin selkäpuoli on tietysti työläs, jos ei jätä sitä valkoiseksi. Mutta eiköhän siinä jonkinlainen sabluuna toimis. Onnea korttien askarteluun.

• sagamar76

Luota siihen että joku antaa sinulle kortit. Taloudlellinen tilanteesi on huono. Saisit odottaa kaksi vuotta niin tilanteesi kohonee kyllä!

• sagamar76

Tee itse, hyvää tulee ja se kohentaa myös henkisyyttäsi

• weekeater

Voi olla viesti vähän myöhässä, mutta ABC- huoltsien Kirjatoreilta saa hyvät kortit ohjeineen muutamalla eurolla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe