En uskalla puhua tytölle, johon olen ihastunut

ALonelyBoyInLove

Hei. Olen 13-vuotias poika. Olen ihastunut yhteen meidän luokan tyttöön, mutta en uskalla puhua hänelle siitä, koska olen aika ujo. Olisiko neuvoja miten kiinnittää hänen huomionsa? Asiallisia vastauksia, kiitos.

36

2595

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjjjdbdjfndjmsal

      Tykkää fbssä senpäivityksistä kuvista ja puhu siel. Istu ruokalassa samaan pöytään ku se

    • Jeespanderi

      Meinasin antaa asiallisen vastauksen... sitten huomasin että olet 13v.

    • LoveArrow

      Asiahan on jo ihan selvä vastasit omaan pulmaasi jo aloitus postissa. Et uskalla puhua hänelle ja olet ujo. Korjaa tämä asia ja saat tytön huomion helposti kun menet puhumaan häenlle.

      • Liian hapokasta!

        Mut jos se ei pysty


      • hgfhgfh
        Liian hapokasta! kirjoitti:

        Mut jos se ei pysty

        Sitten täytyy vain odottaa ihmettä tapahtuvaksi.


      • ..epäsuorasti

        "Korjaa tämä asia"

        Tähänhän se AP pyysi apua..


    • US

      No vittuako sä sitä täällä kerrot? Ei täällä kukaan mukaan uskalla! Oletko yhtään lukenut noita ketjuja?

    • tyttö

      jos teette ryhmä töitä niin koita mennä sen kanssa samaan ryhmään, tarkkaile tytön käytöstä. Minkälainen ilme hänellä on kun puhut hänelle?

    • RunlikeacowinfieldWTFiam

      Suomikaksnelosesta noihin asioihin ei löydy apua. Meet vaan puhuu sille. Usko pois. Ei se tänne kirjottelemalla onnistu.

      • Ubertroller

        no iha varmana onnistuu


      • tsf

      • mikseionnistuis

        Totta helvetissä onnistuu


    • tyttö

      rohkeasti vaan puhumaan sille =)

    • Vastakohtasi

      Itse taas uskallan puhua luonnollisesti vaan tytöille joihin olen ihastunut. Jos joku muu tulee selittää jotain niin tulee vaan sellanen kiusallinen olo.

    • Uhah69

      Pane jotain nii et oo enää ujo:))

    • 69 69 69 69 69 69 69 69

      Sen huomion sää saat kinnitettyä menemällä runkkaamaan sen etee.

      • runkkupelle69

        ite testasin ei poiminut :(


    • trolololossa

      Sama probleema mulla :/

    • runescapeaddikti

      sama ongelma ollu aivan liian monta kertaa. olen aina ajatellut ettei kuitenkaan suhde kauan kestäisi ja loppuisi ikävästi ja olen antanut vain olla ja pelannut runea ja runkannut paljon.

      • runx

        herätä sen huomio, menemällä sen eteen ja kysy "voinko tulla sun faceen" ja jos vastaa myöntävästi ni runkutat sit !


      • ksksisjsibdvj
        runx kirjoitti:

        herätä sen huomio, menemällä sen eteen ja kysy "voinko tulla sun faceen" ja jos vastaa myöntävästi ni runkutat sit !

        Sä voit livauttaa vaikka jonkun kirjeen sen laukkuun. Kerrot vaan siinä kirjees, et oot kiinnostunut siitä ja haluut tavata sen kahestaan. That's it!


      • Gjkgfhg
        ksksisjsibdvj kirjoitti:

        Sä voit livauttaa vaikka jonkun kirjeen sen laukkuun. Kerrot vaan siinä kirjees, et oot kiinnostunut siitä ja haluut tavata sen kahestaan. That's it!

        Yritä alkuu vaa kaveerata sen kaa kyl se sit huomaa


      • MOIPS
        Gjkgfhg kirjoitti:

        Yritä alkuu vaa kaveerata sen kaa kyl se sit huomaa

        Kyl toimii oon kokeillu ja toimi! =)


    • sgsdfsfsf

      itekki oon ujo ja olliin ihastunu yhteen tyttöön ja meni 1 vuosi ja 4kuukautta et sain suun avattua ja sitteku sain nii tuli heti paljo itsevarma olo ja hyvä mieli eli kanttii mennä puhumaa mutta ei kantti oottaa 1 vuosi ja 4 kuukautta....

    • SydämenSeuraaja

      Itse olen ihastunut erääseen tyttöön jo 3 vuotta sitten. Olen 7 luokalla ja en silti uskalla kertoa hänelle mitä ajattelen hänestä. Hän on kaunis ja olen kirjoittanut hänestä runonkin. Mutta en vain uskalla kertoa sitä hänelle. En tiedä miksi. Se vain pelottaa. Hän kyllä tietää että pidän hänestä mutta hänkään ei vain viitsi sanoa omia tunteitaan. Kaunis, tunteikas ja mukava tyttö.

      Runo: En ymmärrä miten ihastuin, näin vain tytön jota pitkään katselin.
      Henna nimeltään ja niin kauniskin, se rakkautta on ainaskin.
      Henna nimeltään.
      Hauskuutta ei puutu eikä iloista mieltä.
      Mutta tykkääkö hän minusta.
      Sitä en tiedä.

      En ole kertonut hänelle että olen tehnyt hänestä runon.
      Kyllä tästä voi nähdä että 13-vuotiaskin voi ihastua. Ja tarvitsen apua koska en niin hyvin tunne tyttöjä. =)

    • lifemocker

      joko menet juttelemaan ja tutustut tyttöön tai sitten et tee mitään, unohdat hänet ja/tai lakkaat valittamasta kun et itse kerta saa mitään aikaan!

    • miemie3

      Hei, oot poika, poikien kuuluu perinteisesti tehä aloita, ja tiedoks mä oon tyttö ni tiiän kyllä;)eikä se tyttö varmaa piä sua ollenkaa mitenkää tyhmänä, tytöistä on kivaa ku pojat tulee juttelee jne.mut jos kasvotuste on pelottavaa mennä, ni kokeile ekana fb:ssä, ja kysy siellä keskustelun jälkee lopuks vaik et "voiks olla joskus", tai "voiaanks nähä joskus" ynm.Ehkä ihan saman tien ei pidä kysyä aletaaks, ensin vähän juttelette.Ja ei pidä masentua jos tyttö vastaa sulle "en halua", kun kysyt siltä aletaaks.muaki on pyydetty faces alkaa ku olin 14-v, mut tiesin sillon itekkin etten ollut valmis viellä seukkaa...nyt kyllä voisin ehkä olla!tytöt ei välttämättä heti aina halua alkaa seukata, sitä pitää ensin miettiä, tai sitten vaan ei ole valvis niin nuorena viellä :D mutta kannattaa vaa rohkeesti mennä puhuu vaik vaan fb:ssä, ja siellä voit myös vaik viestillä kysyy siltä puhelin numeron, ja siitä se lähtee ;) pitää pitää kiinni ihastuksesta, vaikka se sanoisi sulle "ei";) tyttö voi viellä alkaa tykätä susta... myöhemmin :D

      • Ujo ja Pelokas Tyttö

        Oon ihastunu yhteen poikaan mun luokalla... Jo varmaan 2 vuotta oon pitäny sen omana salaisuutena enkä kertonu kellekään... En tiiä yhtään tykkääkö se musta. Miten pojat suhtautuis jos menisin sanoo että hei, tykkään susta? Se on tosi noloo mun mielest... Se poika on hyvä koulus niinku mäkin, ja se on aina sellanen ilonen ja äänessä joka tunnilla. Oon ite 13v ja poika samanikänen. Oon kiinnostunu seksistä ja seurustelusta, mutta en tiiä siitä pojasta... Mä en osaa puhuu sille mitenkään kivasti joka harmittaa mua aikalailla. Apua?


    • NäinSaatMuijan

      Jos oot jossain tyylii samas paikas sen kaa ni voit vaik tuijottaa sitä vähä aikaa ni se kyl huomaa sut jossai vaihees. Sit alat muutenki ku oot sen kaa samas paikas nii käyttäytyy vähä oudosti ja koitat herättää ittessäs huomoo ja kertoo sille et oot kiinnostunu siitä, kokemusta on ja oon nyt melkee 3- vuotta seurustellut sen saman tytön kanssa johon tätä testasin. Toimii varmasti!

    • Närskänurska

      Oon ihastunu meiän luokan tyttöön mut en tiä mitä mun pitäs sanoo sille oon 13.v tyttö samanikänen

    • Sama_ongelma

      Mäki koht 13 ja samas tilantees (tosin oon tyttö) en uskalla kerroo ihastukselleni koska meillä on nyt hyvät välit ja pelkään et sitte hajottaisin ne, mut haluun saada kerrotuu sille koska oon tykänny siit jo yli 2 vuotta enkä oo saanu kerrottua sille vieläkään :( Suosittelen et kerrot sille ja niin yritän tehdä itsekkin, jos välit menee poikki saan silti olla ylpee siitä että pystyin vihdoin kertoa:))

    • Jokuvaaa

      Mee laittaa sen ig kuviin jtn kaunis tai jtn ja jos sil on niit et vaikka 17 hyvä perse ja niit juttui igs nii mee laittaa niihi jtn ihastus.

    • Anonyymi

      Juu 9 vuoy myöhässä mutta niille kenellä tämä ongelma ettei uskalla puhua tytön kaa nii tykkää sen ig kuvist, ala vaik snäppää, jos seki jännittää ni laita alkuu vaik joku streak snäppi sit alat snäpää ja puhuu mahdollisest sen kaa, sit oo koulus sen kaa samois porukois tai edes siin jotenki lähellä, yritä luoda katsekontaktia eli vaikka välillä tunneilla tai välkillä tuijota sitä suoraan silmiin, sit ku tyylii jossai käytävil ne puhuu jotai mihi sul vois olla jotai sanottavaa nu sano vaa sillee ohi mennen ni sit ei jännitä enää sanoo sille nii paljoa jotai, oo tietyst mukava ja oma ittes sille, ala hymyilee ainaku se kattoo suo. Siin ny oli jotai ja nyt sit vaan toivot et se tykkää susta kans/kiinnostuu susta ja mahdollisesti alatte seurustelee :D

    • Anonyymi

      Mee vaan rohkeasti puhumaan, kysy vaikka koulutehtävistä :)

    • Anonyymi

      Minulla on sama ongelma mutta tuntuu että se ei tykkää minusta vaan minun kaverista

    • Anonyymi

      Minua pelottaa mennä kertomaan puhumaan hänelle koska yksi minun laverini koitti sitä sen ihastukseelleen ja kaveriani alettiin kiusaa silloin oon poika

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe